تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815522102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت قيمت نفت به ۸۰ دلار در هر بشکه غيرممکن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۳۴ب.ظ)
آژانس بين‌المللي انرژي: بازگشت قيمت نفت به ۸۰ دلار در هر بشکه غيرممکن است موج - آژانس بين‌المللي انرژي اعلام کرد: بازگشت قيمت نفت به ۸۰ دلار در هر بشکه تا پايان سال ۲۰۲۰ ميلادي امري غيرممکن به نظر مي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، آژانس بين‌المللي انرژي اعلام کرد: بازگشت قيمت نفت به ۸۰ دلار در هر بشکه تا پايان سال ۲۰۲۰ ميلادي امري غيرممکن به نظر مي‌رسد.
در همين حال، اين نهاد بين‌المللي به اين نکته اشاره کرد که سرمايه گذاري در حوزه نفت کاهش يافته است و از سوي ديگر، انتظار مي‌رود که رشد تقاضا سالانه نفت تا سال ۲۰۲۰ ميلادي به ۹۰۰ هزار بشکه و تا سال ۲۰۴۰ ميلادي به ۱۰۳.۵ ميليون بشکه در روز افزايش يابد.
به گفته آنان، پيش‌بيني مي‌شود از سال ۲۰۲۰ ميلادي قيمت نفت با روندي کند به سمت ۸۰ دلار در هر بشکه ميل پيدا کند، ضمن اينکه ميزان کاهش سرمايه گذاري در حوزه نفت در سال جاري ميلادي بيش از ۲۰ درصد خواهد بود و امکان افزايش اين ميزان براي سال آينده ميلادي نيز وجود خواهد داشت.
همچنين مسوولان آژانس بين‌المللي انرژي اين نکته را يادآوري کردند: سقوط قيمت نفت به تقريبا ۵۰ دلار در هر بشکه موجب شد که توليد نفت «شيل» آمريکا که به عنوان عامل اصلي براي اشباع بازار جهاني نفت بود و اهرمي براي کاهش ۵۰ درصدي قيمت نفت در يک سال اخير بود، کاهش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن