تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815518895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگوی شهروندان با دکتر قالیباف در مترو+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: نود و پنجمین ایستگاه مترو تهران در حالی امروز با حضور شهردار تهران راه اندازی شد که شهروندان تهرانی در ایستگاه مترو مشکلات خود را با دکتر محمدباقر قالیباف مطرح کردند.

به گزارش تراز ، با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران، هایبل درویش مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه نود و پنجمین ایستگاه مترو تهران  به بهره داری رسید. در حاشیه مراسم افتتاح این ایستگاه جمعی از شهروندان دیدار رو در رو با شهردار تهران مشکلات خود را مطرح کردند.  

گفتنی است ایستگاه عبوری مترو نعمت آباد در نیمه جنوبی خط 3 و حدفاصل ایستگاه های آزادگان - عبدل آباد و در محدوده محلات پاسگاه نعمت آباد، جوانه، خلازیل، سهیل و شهید کاظمی واقع شده است.

برای ساخت ایستگاه مترو نعمت آباد به روش مهندسی ترانشه باز با زیربنای 11 هزار مترمربع ، 85 هزار مترمکعب خاکبرداری ،30 هزار مترمکعب بتن ،27 هزار مترمربع قالب بندی و 5 هزار تن میلگرد به کار رفته است. با بهره برداری از این ایستگاه امکان تردد روزانه حدود 30 هزار نفر از شهروندان با ناوگان مترو فراهم می شود. عکس های اشرف طباطبائی عکاس مهر و سید محمود حسینی عکاس تسنیم از افتتاحیه این ایستگاه مترو را در زیر می‌بینید.










































منبع: فرارو



زمانبندی انتشار: 18 آبان 1394 - 18:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن