تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارداد 1.27 ميليارد دلاري نيروي هوايي امارات با آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۳۷ب.ظ)
قرارداد 1.27 ميليارد دلاري نيروي هوايي امارات با آمريکا موج - وزارت دفاع امارات متحده عربي از يک معامله 1.27 ميليارد دلاري براي به روزرساني سيستم هاي نظارت هواپيماهاي بمب افکن جديد اين کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، ارزش معامله 1.27 ميليارد دلاري که بزرگترين معامله انجام شده در نمايشگاه دوسالانه هوايي دبي در سال جاري است، شامل نسخه جديد از سيستم راداري براي بمب افکن هاي گلوبال 6 هزار است.
همچنين شرکت لاکهيد مارتين اعلام کرد يک قرار داد 262.8 ميليون دلاري با نيروي هوايي عربستان منعقد کرده است.
در همين راستا وزير دفاع لبنان از تصويب قرارداد خريد 6 فروند هواپيماهاي توکانو آمريکايي خبر داد که شامل پشتيباني تدارکات و آموزش خلبان و مکانيک نيز مي شود، البته ارزش اين قرارداد فاش نشده است.
شايان ذکر است به رغم کاهش قيمت نفت و پايين آمدن درآمدهاي کشورهاي عربي خليج فارس، عربستان و امارات متحده عربي هزينه هاي دفاعي خود را در سال آينده کم کنند. زيرا به نظر مي رسد آنها ضمن تکيه بر قدرت نظامي خود در منطقه، تلاش دارند توازن قوا در خاورميانه را در برابر ايران در سوريه و يمن حفظ کنند.
لازم به توضيح است دو سال قبل (2013) در نمايشگاه هوايي دبي، شرکت بوئينگ و ايرباس 140 ميليارد دلار تجهيزات به تنها به چهار کشور خليج فارس فروختند.
نمايشگاه دوسالانه هوايي دبي، پنج شنبه اين هفته خاتمه خواهد يافت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن