تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814782131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادي کودک 10 ساله پس از 16 روز از دست آدم ربايان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۴۲ب.ظ)
آزادي کودک 10 ساله پس از 16 روز از دست آدم ربايان موج - فرمانده انتظامي فهرج استان کرمان از آزادي کودک 10 ساله پس از 16 روز از دست آدم ربايان با تلاش ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ مهدي پنجعلي زاده گفت: در پنجم آبان سال جاري اين کودک در شهر خرم‌آباد ربوده و آدم ربايان از خانواده‌اش جهت آزادي وي مبلغ 500 ميليون تومان درخواست مي‌کنند.
اين مقام انتظامي اظهار داشت: کودک ربوده شده پس از ربوده شدن به شهرستان فهرج انتقال مي‌يابد.
وي ابراز داشت: پس از بررسي‌هاي اوليه توسط ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان خرم‌آباد و شناسايي خودرو آدم ربايان و استعلام پلاک خودرو مشخص شد به احتمال زياد آن‌ها در شهرستان فهرج سکونت دارند.
سرهنگ پنجعلي زاده گفت: در اقدامات اطلاعاتي شبانه‌روزي ماموران پليس اطلاعات کرمان با ماموران پليس آگاهي خرم‌آباد، محل نگهداري فرد ربوده شده شناسايي و در اين زمينه دو متهم دستگير شدند.
وي تصريح کرد: آدم ربايان پس از تکميل پرونده به مقام قضايي تحويل داده شدند و خوشبختانه کودک در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده‌اش بازگشت.
فرمانده انتظامي شهرستان فهرج افزود: جرايم خشن موجب ايجاد جو بدبيني و احساس ناامني در جامعه مي‌شود که پليس با اين موارد قاطعانه برخورد مي‌کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن