تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت مراکز کنترل ترافيک در دريافت خروجي ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۴۶ب.ظ)
ساخت مراکز کنترل ترافيک در دريافت خروجي ضروري است موج - رئيس پليس راهور استان البرز يکي از مهم‌ترين ضرورت‌هاي احداث و فعاليت مراکز کنترل ترافيک را دريافت خروجي مفيد و مؤثر از اين امکان ارزيابي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ همايون شريفي در نشست شوراي ترافيک استان البرز که به ميزباني شهرداري برگزار شد، به نمونه‌اي از تجهيز به سيستم هوشمند حمل‌ونقل و ترافيک را در جاده‌هاي منتهي به تهران اشاره کرد و گفت: تهران نخستين استاني بود که دوربين‌هاي کنترل ترافيک و نظارت را در جاده‌هاي خود نصب کرد به طوري که در حال حاضر بيش از 15 دوربين در مسيرهاي مختلف اين استان فعال است، اما؛ متأسفانه خروجي لازم از اين امکانات دريافت نمي‌شود.
وي از مسوولان حوزه حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري کرج خواست اقدامات مذکور را هماهنگ با فعاليت‌هاي پليس راهور پيش برده و خروجي کار را با استفاده از امکانات و اختيارات پليس در حوزه راهنمايي و رانندگي مؤثرتر پيش ببرند.
رئيس پليس راهور استان البرز تاکيد کرد: عملکرد مرکز کنترل ترافيک شهرداري زماني از اثرگذاري لازم برخوردار خواهد بود که همزمان با اين اقدام مرکز کنترل پليس راهور نيز شکل‌گرفته و از طريق سيستم، امکان اعمال جريمه و قانون وجود داشته باشد.
شريفي تاکيد کرد: تأسيسات زيربنايي اين اقدام از جمله نصب فيبر نوري نيز در سال‌هاي گذشته طبق اين طرح انجام شد؛ مهم‌ترين ضرورت‌هاي احداث و فعاليت مراکز کنترل ترافيک، دريافت خروجي مفيد و مؤثر از اين امکان است.
رئيس پليس راهور استان البرز بر نصب تردد شمار روي دوربين‌ها تاکيد کرد و اذعان داشت: براي استفاده بهينه از تجهيزات اين مرکز که در شهرداري کرج ايجاد شده، از طريق دستگاه تردد شمار روي دوربين‌ها، آمار تردد خودروها در مسيرهاي مختلف شهري را به دست مي‌آوريم.
سرهنگ شريفي، به دست آوردن اين اطلاعات را يکي از راه‌هاي مؤثر و امکانات ارزشمند براي برنامه‌ريزي‌هاي آتي حوزه حمل‌ونقل در اموري همچون اجراي طرح‌هاي ترافيکي عنوان کرد و افزود: اعمال برنامه‌هاي ترافيکي مختلف از طريق اين اطلاعات براي مسئولان عرصه راهور ممکن خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن