تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815642861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)




این مطلب شامل معرفی رستوران های ایرانی ای است که بهترین خدمات و خوشمزه ترین غذاها را اعم از انواع کباب های ایرانی، خورشت ها و خوراک های خوشمزه و سایر جزئیاتِ لذیذ از ذائقه بینظیر ما ایرانی ها در اختیارتان قرار خواهد داد.





 برترین ها: به جذاب ترین بخش سفر شکم گردی مان در پایتخت رسیدیم؛ یعنی غذاهای خوشمزه و رستوران های خوب ایرانی! قصدمان این بود که این بخش از شکم گردی، شروع این سری مطالبمان باشد ولی به دلیل گستردگی و تعداد بالای این رستوران ها که منجر به 5 قسمتی شدن این مطلب شد و همچنین وسواسی که در انتخاب بهترین ها بر اساس آرا دقیق و نکته بینانه ی مردم داشتیم باعث شد که امروز در خدمتتان باشیم.

همانطور که اشاره کردیم بخش «بهترین رستوران های ایرانی تهران» در 5 مطلب پشت سر هم آماده شده است و ترتیب چینش آن ها ارتباطی به امتیاز این رستوران ها و بهتر و بدتر بودنشان ندارد، بلکه فقط گزارشی در جهت معرفی این رستوران های خوب است که برایتان آماده شده است. این مطلب شامل معرفی رستوران های ایرانی ای است که بهترین خدمات و خوشمزه ترین غذاها را اعم از انواع کباب های ایرانی، خورش ها و خوراک های خوشمزه و سایر جزئیاتِ لذیذ از ذائقه بینظیر ما ایرانی ها در اختیارتان قرار خواهد داد. با ما همراه باشید:

تهیه غذای فارسی

موردی که این بار قصد معرفی آن را داریم کمی با گزینه های دیگر متفاوت است. تهیه غذای فارسی، یک رستوران نیست، ولی در طبخ و مدیریت و پخش بهترین غذاهای ایرانی آنقدر خوب کار کرده که بدون شک نام و جای پای خود را به عنوان بهترین تهیه غذای تهران محکم کرده است و همواره بهترین گزینه برای گرفتن غذای بیرون بر برای میهمانی ها و یا دورهمی های کوچکی است که دوست دارید با بهترین و با کیفیت ترین غذاهای ایرانی در آن خوش بگذرانید.

مطلب مرتبط:
تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)
تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (3)
تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (1)


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)



برای گرفتن غذا از فارسی همیشه با یک صف طویل مواجه خواهید شد، لذا صبر خود را از دست ندهید تا بتوانید بهترین غذا را همراه خود به خانه ببرید. خلاصه اگر قصد گرفتن میهمانی دارید و از اینکه غذایتان جلوی میهمان خوب نباشد میترسید، فارسی مثل شیر پشت شماست! فارسی تنها در خیابان دولت شعبه دارد و باقی شعبه ها اصلی نیستند.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)



آدرس: خیابان شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، جنب مسجد اعظم قلهک، پلاک 530


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)




رستوران مسلم

از ميدان 15 خرداد که به سمت سبزه‌ميدان راه افتاديد، نرسيده به سبزه‌ميدان حتما شلوغي کوچه باريکي اينقدر توجه تان را جلب مي‌کند که سرکي بکشيد تا ببينيد چه خبر است. صف طولاني که حوالي ظهر تا وسط‌هاي خيابان هم ادامه دارد. از همان ابتداي صف چند نفري راهنما پيدا مي‌شوند که منوي غذا را دستتان بدهند و راهنمايي‌تان کنند که از کجا حرکت کنيد. گول صف عريض و طويلش را نخوريد. فقط کافي است چند دقيقه منتظر باشيد و شلوغي‌هاي بازار را تماشا کنيد تا نوبتتان شود که از پله‌هاي باريک رستوران بالا برويد. پله‌هايي که دو طرفه هستند و با همين حجمي که آدم‌هاي گرسنه از آن بالا مي‌روند، آدم‌هاي سير و راضي از آن پايين مي‌آيند. قدم‌به‌قدم راهنماها ايستاده‌اند و کافي است که از روي فهرستي که روي دستتان است انتخاب کرده باشيد که چه مي‌خواهيد بخوريد چون فرصتي براي فکر کردن در بالاي پله‌ها نداريد.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)



پيشخوان اول پر است از بسته‌بندي‌هاي ساده سالاد، ماست، نوشيدني و مخلفات ديگر که همه آنها ارزش يک بار امتحان کردن را دارند. هرچند بهتر است مخلفاتتان را با توجه به غذايي که انتخاب کرده‌ايد، برداريد. اکثر مخلفات مانند دوغ، ماست‌ها و سالادها مخصوص خود رستوران‌اند و طعم‌هاي فوق‌العاده‌اي هم دارند. سيني مخلفات را دست مي‌گيريد و کمي جلوتر نوبت سفارش دادن غذاست. يادتان باشد مسلم همان‌طور که از عنوانش هم پيداست اصالتا يک چلوکبابي است، پس اگر اهل کباب باشيد غذاهاي خوبي خواهيد خورد. اما اگر فرصت زياد آمدن به اين رستوران را نداريد، انتخاب‌هاي ويژه‌تري هم مي‌توانيد داشته باشيد.

کافي است در همين فرصت کوتاهي که نوبتتان مي‌شود تا سفارش دهيد، نگاهي به ميزهاي اطراف بيندازيد تا غذاهاي ديگر و رنگ و لعابشان را يک بررسي کوتاه بکنيد. روغن مخصوصي که چاشني ته‌چين عطر و مزه آن را نسبت به ديگر ته‌چين‌هايي که تا به حال خورده‌ايد ويژه‌تر مي‌کند. اينها غذاهاي پرطرفدار مسلم هستند و اگر کمي دير بجنبيد ممکن است ديگر به شما نرسد. توصيه ما اين است اگر به شما رسيد چند نفري با هم شريک شويد. مثلا اگر 3 نفر هستيد 2 غذاي مختلف بگيريد که بقيه طعم‌ها و مزه‌ها را هم از دست ندهيد. بين کباب‌ها، شيشليک شانديز را هم مي‌توانيد در منو ببينيد، اما حقيقت اينکه شيشليک مسلم آنقدري که اسمش دهان را آب مي‌اندازد، غذاي دندان‌گيري نيست اما کباب برگ و کوبيده کمي ويژه‌تر است. جوجه هم همين‌طور. آنقدر هم بزرگ هستند که شايد هيچ جاي ديگر تهران کباب‌هاي به اين بزرگي نديده باشيد.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)



غذا را که سفارش داديد، کساني هستند که شما را راهنمايي مي‌کنند تا سر جايتان بنشينيد. به محض اينکه سر جايتان نشستيد، يک نفر ديگر فيش غذا را از دستتان مي‌گيرد و همين که وسايلتان را جابجا و کمي در و ديوار رستوران را بررسي کنيد، غذايتان آماده است. بله! به همين سرعت. کمتر از 10 دقيقه. اصلا اين از شعارهاي اصلي مسلم است. شعارهاي سه‌گانه‌اي که همه جا روي در و ديوار مي‌توانيد ببينيد: «سرعت، کيفيت، کميت»


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)



غذاي مسلم گران نيست. حداقل نسبت به حجم غذايي که به شما مي‌دهد مناسب است. به‌خصوص اگر چند نفري برويد و غذاهايتان را با هم شريک شويد که خيلي مناسب‌تر مي‌شود. در نهايت کمتر آدمي است که پايش به مسلم باز شده باشد و اولين و آخرين باري باشد که هوس غذا خوردن در اين رستوران را بکند. مسلم فقط ناهار مي‌دهد، اما زمان ناهارش هم مانند ديگر چيزهايش حسابي پر و پيمان است. جمعه‌ها و بيشتر روزهاي تعطيل هم باز است و هر وقت هوس اين رستوران را کرديد و فرصت رفتن تا بازار را نداشتيد مي‌توانيد از غذاي بيرون‌بر آن استفاده کنيد، هرچند پيک ندارد و حتما يک نفر بايد به‌صورت حضوري به آنجا مراجعه کند.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)



آدرس: بازار، خیابان ۱۵ خرداد، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک ۴


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)




رستوران اقدسیه

اگر در حال گشت و گذار در حوالی اتوبان ارتش و میدان اقدسیه بودید و ناگهان جمعیت زیادی را دیدید که در مقابل یک رستورانِ شلوغ و پر همهمه صف کشیده اند، مطمئن باشید آن جا یکی از بهترین و خوش نام ترین رستوران های شمال تهران است که از قدیم نام رستوران اقدسیه را حفظ کرده است. رستورانی با ظاهری ساده و میز و صندلی هایی قدیمی که مشتریانش هیچ کاری با این سادگی ندارند و بخاطر غذاهای فوق العاده اش ساعت ها صف می ایستند و سر و دست میشکنند.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)



 غذاهایی لذیذ و با کیفیت با قیمت هایی که به طور باورنکردنی ای مناسب هستند که یکی از دلایل اصلی موفقیت این رستوران همین قیمت ها بوده است. در اقدسیه منتظر یک سرویس دهیِ فوق العاده نباشید، چون آنقدر شلوغ است که اگر خودتان پیگیری نکنید کسی به فکر شما نیست، اگر هم باشد با کلی تاخیر غذایتان آماده خواهد شد. با همه این کاستی ها اقدسیه آنقدر خوب بوده است که روز به روز به شمار مشتریانش بیافزاید و موفق تر از قبل شود.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)



آدرس: خیابان اقدسیه (موحد دانش)، نرسیده به میدان اراج، پلاک ۸


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)




رستوران خونه

جدید التاسیس ترین رستورانی  که در لیست بهترین رستوران های ایرانی قرار گرفته است، رستورانی خودمانی و کاردرست در مجتمع کافه رستوران «گپ» در بوستان آب و آتش است که نام با مسمای «خونه» را برای خود انتخاب کرده است. رستورانی که مالک آن یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است، که این مورد هیچگاه دلیلی برای موفقیت خونه نبوده است! بلکه غذاهای خانگی خوشمزه و دیزاین و طراحی داخلی منحصر به فردش آن را به یک رستوران خاطره ساز و دوست داشتنی تبدیل کرده است.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)



 پلوی خوشمزه با ته دیگ های دیوانه کننده در کنار خورشت ها و خوراک های ایرانی واقعاً خوشمزه که در محیطی کاملاً ایرانی برایتان سرو می شود. قیمت های خونه اندکی بالاست ولی شک نکنید از یک بار امتحان آن هیچگاه پشیمان نخواهید شد، حتی شاید به مشتریان دائمی آن تبدیل شدید. نوشیدنی های جالب و خلاقانه ای نظیر «شربت چهارکنجه بین!» در خونه به شما پیشنهاد میشود به هیچ وجه نمیشود آن ها را رد کرد. اگر برخورد پرسنل و میهمان نوازی خونه کمی بهتر از این چیزی که هست بشود، میتواند موفقیت و محبوبیتش را خیلی بیشتر از حال حاضر بکند.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)



آدرس: چهارراه جهان كودك، بسمت حقاني شرق، خيابان شهيدي، انتهاي بن بست كمان، بوستان آب و آتش، مجتمع کافه رستوران گپ


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)




رستوران گیلانه

رستوران گیلانه آخرین رستورانی است که به معرفی آن در سری مطالب «بهترین رستوران های ایرانیِ تهران» میپردازیم. همانطور که از نام این رستوران پیداست تبحر و شعارش ارائه غذاهای گیلکی و شمالی است، شعاری که به بهترین حالت به آن عمل کرده و نه تنها غذاهای محلی فوق العاده ای دارد، بلکه در سایر غذاهای ایرانی هم شانه به شانه رقبا در حال جدال و جذب مشتری است. گیلانه جزو معدود رستوران هایی است که در آن گوشت اردک سرو میشود که نسبت به گوشت مرغ چرب تر و طعمش متفاوت تر است که ممکن است به ذائقه برخی ها خوش نیاید.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)



این رستوران با توجه به نوع خاص چیدمان، محل بسیار مناسبی برای قرارهای دونفره است البته اگر طرف مقابلتان خودش پول غذایش را حساب کند! سبزی پلو با گردن، سیا کباب، کباب ترش و پلو کباب از اولویت های انتخاب شما در این رستوران باشد. خلاصه در گیلانه به شما خوش خواهد گذشت و شبی خاطره انگیز با طعم های خاطره انگیز برایتان خواهد ساخت.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)



آدرس: بلوار آفریقا (جردن)، بالا تر از چهار راه اسفندیار، بلوار صبا، پاساژ مدیترانه


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (5)









تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن