تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821002540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریادمرگ براستکبارجهانی براساس آموزه های قرآنی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فریادمرگ براستکبارجهانی براساس آموزه های قرآنی است
امام جمعه دابوودشت سرآمل گفت: ضرورت دارد در برابر استکبار جهانی ایستادگی و برای مستکبران عالم از خدا طلب مرگ کرد.


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام مهدی تقی‌زاده در جمع مدیران بخش‌های دابو و دشت سر آمل با بیان اینکه براساس رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری مبارزه ملت ایران با استکبار مبارزه‌ای منطقی، خردمندانه و متکی بر تجربیات تاریخی است، گفت: با استناد به مشکلات و ضرباتی که به علت اعتماد به آمریکا و ساده اندیشی برخی سیاسیون در تاریخ معاصرِ کشور به وجود آمده آمریکا‌‌ همان آمریکای قدیم است. 


وی با بیان اینکه عده‌ای امروز تلاش دارند چهره منحوس استکبار جهانی را نقاشی کرده و بگویند آمریکا توبه کرده است، بیان داشت: یک صفحه چندین سال ظلم آمریکا به نفع ما نبوده و در شرایط کنونی نیز نخواهد بود. 


حجت الاسلام تقی‌زاده خاطرنشان کرد: افرادی که خود را متفکر می‌دانند دقت عمل داشته و در مسیر منویات مقام معظم رهبری گام بردارند که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه نظام اسلامی را در مسیر سعادت و تعالی قرار می‌دهد. 


امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: مبارزه با استکبار منطقی و خردمندانه و متکی به تجربیات ما است که‌‌ همان گونه معمار کبیرمان فرمودند هر زمانی با اقتدار باشیم به زانو خواهند آمد و هر جا کوتاه بیاییم در ما نفوذ می‌کنند و به تعبیر رهبری معظم انقلاب در موعد مقرر ضربه خود را وارد می‌کنند. 


امام جمعه دابو و دشت سرآمل خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب با تبیین اصول و راهبردهای ثابت و پایدار سیاست خارجی در قانون اساسی و الزامات ناشی از این اصول و سیاست‌ها راه حل‌های منطقی و مستحکم ایران درباره مسائل مهم منطقه از جمله سوریه، یمن و بحرین را بیان کردند که اهداف آمریکا در منطقه تفاوت بسیار گسترده‌ای با ایران دارد. 


امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر اینکه سیاست خارجی کشورمان‌‌ همان سیاست خارجی نظام در قانون اساسی است، گفت: این سیاست خارجی برگرفته از اسلام و منبعث از اهداف و آرمان‌های انقلاب است و مدیران وزارت خارجه و سفرا و کارداران در حقیقت نمایندگان، سربازان و خدمت گزاران این اصول و آرمان‌ها هستند. وی خاطرنشان کرد: هر کشوری قوانینی در سیاست خارجی داشته و سیاست خارجی کشور ما تحت عنایات و منویات مقام معظم رهبری و مطابق با قانون اساسی کشور و اصول اساسی سیاست خارجی براساس مبانی دینی و قرآنی است.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/ف







اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

جستجوی پلنگ ايرانی بهترين فيلم خارجی زبان درنيويورک
تصادف رانندگی صبح امروز در قائمشهر با يک کشته
تدوین برنامه عملیاتی برای توسعه صادرات از مازندران
برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در ساری





۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن