تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813198169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعريف فصل جديد همکاري‌هاي گردشگري با آفريقاي جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۳۳ب.ظ)
معاون گردشگري مطرح کرد: تعريف فصل جديد همکاري‌هاي گردشگري با آفريقاي جنوبي موج - معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ديدار با معاون وزير گردشگري آفريقاي جنوبي از تعريف فصل جديد همکاري‌ها ميان دو کشور مبتني بر ظرفيت‌ها و استعدادهاي گردشگري متعدد موجود خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رحماني موحد در ديدار با «توپولوزي ليه کاسا» معاون وزير گردشگري کشور آفريقاي جنوبي و هيات همراه ضمن اشاره به آغاز فصل جديد همکاري‌ها ميان ايران و آفريقاي جنوبي به عنوان دو نقطه از نيمکره‌هاي شمالي و جنوبي؛ راه حل دنياي امروزي به منظور ديدار مردمان در فاصله‌هاي دوردست ر تدوين بسته همکاري‌هاي منطقه اي در توسعه گردشگري مطرح کرد.
وي افزود: بر مبناي اين اقدام مي‌توان ايجاد جاذبه‌ها و بسته‌هاي ترکيبي سفر را در قالب تورهاي تلفيقي به منظور سفرهاي چند منظوره گردشگران براي بازديد از چند کشور و ناحيه‌هاي همجوار در دستور کار قرار داد.
رحماني موحد با بيان اينکه اجرايي شدن مفاد تفاهم نامه‌هاي پيشين منعقد شده ميان دو کشور در فصل جديد همکاري‌ها مورد بازنگري و اجرايي شدن قرار خواهد گرفت، افزود: کشور آفريقاي جنوبي با دارا بودن ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي گوناگون بسترهاي مساعدي در زمينه تعريف برنامه‌هاي مشترک آموزشي، استانداردسازي خدمات و ساير زمينه‌ها داراست.
معاون گردشگري با اشاره به برگزاري اجلاس کميسيون اقتصادي در ماه مي امسال در تهران و پيشنهاد جديد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري براي تعريف يادداشت تفاهم نامه همکاري ميان دو کشور؛ يادآور شد: جمهوري اسلامي ايران با دارا بودن ظرفيت‌هاي متنوع و تاثيرگذار جهاني در عرصه گردشگري مي تواند براي هر ذائقه و سليقه اي مورد توجه واقع شود، لذا مي‌توان با تعريف پروژه‌هاي همکاري‌هاي مشترک در زمينه‌هاي تاريخي، فرهنگي، طبيعي و خدمات متنوع گردشگري از جمله حوزه سلامت ارتباط دو سويه مورد نياز ميان ايران و آفريقاي جنوبي را تقويت کرد.
اين مقام مسوول همچنين با ذي نفوذ خواندن کشور آفريقاي جنوبي در قاره آفريقا و بر شمردن ظرفيت‌ها و جاذبه‌هاي متنوع و زيباي اين کشور، 10 نفر از تور اپراتورها، سرمايه گذاران، فعالين حوزه آموزش اين کشور را جهت شرکت در دهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته تهران که از تاريخ 16 لغايت 19 فوريه سال 2016 در شهر تهران برگزار خواهد شد؛ دعوت کرد.
وي همچنين با توجه به برگزاري همايش يک روزه فرصت‌هاي سرمايه گذاري ايران در حاشيه نمايشگاه مذکور، خواستار مشارکت و بهره مندي بخش خصوصي و فعالين حوزه گردشگري کشور آفريقاي جنوبي از فرصت فراهم آمده شد.
گفتني است همچنين در اين جلسه «توپوزي ليه کاسا»، معاون وزير گردشگري و نماينده مجلس آفريقاي جنوبي، نيز ضمن اشاره به تاثيرات صنعت گردشگري در ايجاد ارتباط دو سويه و مؤثر ميان ملت‌ها با برشمردن ظرفيت‌هاي متعدد گردشگري هر دو کشور خواستار برنامه ريزي اجرايي مشترک به منظور ورود تفاهم نامه مشترک به فازهاي عملياتي مورد نياز شد و بر تقويت همکاري‌هاي دو سويه تاکيد نمود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن