تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815514991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارداد فروش S300 سال 2016 امضا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۵۲ق.ظ)
قرارداد فروش S300 سال 2016 امضا مي شود موج - يک مقام روس تاکيد کرد: قرارداد فروش S300 به ايران اوايل سال 2016 امضا خواهد شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، سخنگوي هيئت نمايندگان روسيه در نمايشگاه هوايي دبي اعلام کرد: قرارداد جديد با ايران براي تحويل سامانه موشکي S300 اوايل سال آينده ميلادي امضاء خواهد شد.
به گزارش تاس، وي افزود: گفت وگوها با طرف ايراني در مورد فروش سامانه موشکي S300 که قرار است به ايران تحويل داده شود همچنان ادامه دارد و اين گفت وگوها زودتر از اوايل سال آينده به اتمام نخواهد رسيد.
وي خاطر نشان کرد: شرکت Almaz-Antey مجري اصلي اين قرارداد قادر است توليد و تحويل سامانه موشکي S300 به ايران را 18 ماه پس از امضاء قرارداد تضمين کند.
هنوز اطلاعي رسمي در مورد اينکه نسخه S-300PMU-1 سامانه S300 به ايران تحويل داده خواهد شد يا S-300VM در دسترس نيست.
ماهيت اين سلاح پيشرفته کاملا دفاعي است و هدف از استفاده آن محافظت از مکان هاي مهم در برابر حملات هوايي است. اين سامانه موشکي در جهت تقويت دفاع و پدافند از مرزها و تاسيسات مهم و استراتژيک کاربرد دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن