تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820907436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیازی به واردات مرغ و گوشت خارجی به کشور نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز:

به گزارش تراز ، محمد یوسفی، رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی درباره توانایی کشور در تولید گوشت مرغ به تراز گفت: درصورت حمایت های دولت ظرفیت های داخلی کشور این امکان را به ما می دهد که بدون هیچ وارداتی، گوشت مرغ و سایر گوشت های مورد نیاز کشور را تامین کنیم. وی افزود: قطعا افزایش تولید داخلی علاوه بر تاثیرات مثبت بر اشتغال کشور باعث خروج درآمدهای ارزی نیز خواهد شد.
یوسفی در ادامه اظهار داشت: الان بسیاری از کشورهایی که در بخش کشاورزی و تولید محصولات زراعی فعال هستند از طیق معافیت های مالیاتی و اهدای جوایزصادراتی حمایت می شوند اما متاسفانه چنین حمایت های از سوی دولت ما صورت نگرفته و دولت توانایی انجام این کار را ندارد.
وی با اشاره به وجود مازاد ماهیانه 30 هزار تن گوشت مرغ در کشور، تصریح کرد: در حال حاضر نه تنها هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد بلکه مازاد مصرف بر نیاز نیز داریم که باید شرکت امور دام و پشتیبانی این مازاد را خریده و برای زمان مناسب دپو کند. رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی درباره دلایل عدم صادرات گوشت مرغ به خارج از کشور به تراز گفت: متاسفانه هزینه های تولید در ایران بسیار بالا بوده در حال حاضر قیمت مرغ موجود در بازار پایین تر از هزینه تولید است. یوسفی بیان داشت: اگرچه با کاهش قیمت مرغ ، سهم این کالا در سبد خانواده ها افزایش خواهد یافت اما در صورت عدم حمایت دولت، تولید کنندگان ما ورشکست خواهند شد.
وی درباره دلایل افزایش قیمت تمام شده گوشت خاطرنشان کرد: ما به دلیل نداشتن مراتع بزرگ  و مناسب برای تغذیه، مجبور به تغذیه دام به صورت سیستم های بسته هستیم. از سوی دیگر برای تامین تقدینگی مورد نیاز برای تولید، مجبور به صرف هزینه های بالای بانکی هستیم که این دو مورد از دلایل عمده افزایش هزینه های تولید ماست.
وی در خاتمه افزود: بعضی از کشورها برای تامین هزینه علوفه خود مشکل چندانی نداشته و گاها تامین هزینه علوفه آنها با توجه به چراگاه هایی که دارند به صورت مجانی یا بسیار کم هزینه است. برای همین قیمت تمام شده مناسب تری نیز دارند. این عوامل در کنار پرداخت مشوق های مالیاتی در جهت افزایش صادرات باعث شده است گوشت های خارجی با قیمتی کمتر از ۲۰ هزار تومان در کیلو وارد تهران شوند. در حالیکه گوشت داخلی ما قیمت گران تری دارد.





زمانبندی انتشار: 18 آبان 1394 - 12:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن