تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815561945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواي تهران همچنان آلوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۳۵ق.ظ)
هواي تهران همچنان آلوده است موج - معاون نظارت و پايش اداره کل حفاظت محيط زيست استان تهران از افزايش آلاينده‌هاي جوي خبر داد و گفت که کيفيت هواي پايتخت همچنان براي گروه‌هاي حساس در شرايط ناسالم است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد رستگاري افزود: بر اساس اطلاعات ايستگاه‌هاي سنجش آلودگي هواي شهر تهران، شاخص کيفيت هوا در 24 ساعت گذشته منتهي به ساعت هشت صبح امروز ناسالم است.
وي گفت: ميزان غلظت آلاينده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 ميکرون، نسبت به روز گذشته با 1 عدد افزايش غيرمجاز بوده و بر روي عدد 118 قرار گرفت.
وي با اشاره به افزايش ميزان غلظت آلاينده‌هاي منواکسيدکربن از 24 به 26 نسبت به روز گذشته تصريح کرد: ميزان غلظت ذرات کمتر از 10 ميکرون نيز از 61 به 85 افزايش يافته است.
رستگاري گفت: ايستگاه‌هاي پارک رازي و پارک شکوفه با شاخص عددي 161 و پارک سلامت و سوهانک به ترتيبب با شاخص اعداد 153 و 152 آلوده‌ترين نقاط جوي شهرستان تهران در 24 ساعت گذشته بوده است.
وي افزود: ايستگاه‌هاي گلبرگ و شهرک چشمه با شاخص اعداد 78 و 86 سالم‌ترين مناطق شهر تهران در اين مدت بوده است.
شاخص کيفيت هوا، Air Quality Index) AQI) شاخصي براي تعيين روزانه کيفيت هوا و ميزان ارتباط آن با سطوح سلامتي افراد است.
بر اين اساس معيار سطح اهميت بهداشتي شاخص کيفيت هوا (AQI) به ترتيب از صفر تا 50 در شرايط پاک (سبز)، 51 تا 100 سالم (زرد)، 101 تا 150 ناسالم براي گروه حساس (نارنجي)، 151 تا 200 ناسالم (قرمز)، 201 تا 300 بسيار ناسالم (بنفش) و 301 تا 500 در شرايط خطرناک (ارغواني) تعيين شده است.
پيش بيني مي‌شود با بارش برف و باران که از صبح امروز در استان و ارتفاعات آن بصورت پراکنده آغاز شده و تا پنجشنبه ادامه دارد بر ميزان آلودگي هوا کاسته شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن