تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820869241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضايتمندي مشتريان و توسعه بازار در جذب منابع از اهداف بانک شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۴۳ق.ظ)
دکتر آذري معاون شعب تصريح کرد: رضايتمندي مشتريان و توسعه بازار در جذب منابع از اهداف بانک شهر موج - معاون شعب و توسعه بازاريابي بانک شهر، رضايتمندي مشتريان، توسعه بازار در جذب منابع و ارائه خدمات بيشتر در چهارچوب بخش‌نامه‌ها و دستور العمل‌هاي بانک مرکزي را از برنامه‌هاي اصلي بانک شهر عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر عليرضا آذري با اشاره به اقدامات اين بانک در جذب منابع اظهار کرد: بانک شهر در حال حاضر به غير از سود پرداختي به سپرده‌هاي کوتاه‌مدت و بلند‌مدت که براساس دستورالعمل بانک مرکزي صورت مي‌گيرد، با ايجاد طرح صندوق سپرده آرمان در جذب منابع بيشتر اقدام مي‌کند.
وي افزود: همچنين با توسعه صدور کارت‌هاي شهروندي، راه‌اندازي پيشخوان‌هاي شهرنت و نصب دستگاه‌هاي خوددريافت، تا کنون توانسته است اعتماد مردم را جلب کرده و در جهت افزايش منابع، گام‌هاي مؤثري را بردارد.
معاون شعب و توسعه بازاريابي بانک شهر در ادامه تصريح کرد: با توجه به رشد تکنولوژي در عصر حاضر، بديهي است در آينده‌اي نه‌چندان دور، رويکرد نسل جوان به سمت بانکداري مدرن و الکترونيک خواهد بود و به همين منظور بانک شهر در اين مسير پيش‌قدم بوده و با افتتاح پيشخوان‌هاي شهرنت در سراسر کشور و راه‌اندازي دستگاه‌هاي خودبانک(VTM) و ارائه خدمات 24 ساعته، رويکرد خود را به اين سمت توسعه بخشد.
به گفته آذري، رضايتمندي مشتريان و توسعه بازار در جذب منابع و ارائه خدمات بيشتر در چارچوب بخش‌نامه ها و دستورالعمل‌هاي بانک مرکزي، از برنامه‌هاي اصلي بانک شهر است تا بتواند جايگاه مناسبي را در بازار پول کسب کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن