تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819353909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا کید رییس سازمان صنعت تجارت و معدن لرستان بر لزوم جذب سرمایه‌‌های خارجی در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تا کید رییس سازمان صنعت تجارت و معدن لرستان بر لزوم جذب سرمایه‌‌های خارجی در لرستان استان‌ها > لرستان - محمدرضا صفی‌خانی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خرم‌آباد، اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای استان یک الزام و این موضوع دارای زمان محدودی نیز است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ادامه داد: سرمایه‌گذاران خارجی که بعد از تحریم به ایران سفر می‌کنند تا ظرف یک سال آینده برنامه‌های خود را عملیاتی می‌کنند. وی افزود: این سرمایه‌گذاران بعد از شناخت ظرفیت‌ها وارد مرحله عملیاتی می‌شوند و در بخش‌های مد نظر خود سرمایه‌گذاری می‌کنند. این مسئول خاطرنشان کرد: حوزه صنعت، معدن و تجارت این الزام و اقدام یعنی جذب سرمایه‌گذار خارجی را به صورت یک اتاق عملیات درآورده است. صفی‌خانی تصریح کرد: برای عملیاتی کردن این موضوع در ابتدا باید از ظرفیت‌های استان که همان تشکل‌ها هستند، استفاده شود. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تشکل‌های استان باید این باور را بپذیرند که استفاده از سرمایه‌گذاران خارجی در استان به طور حتم به رشد اقتصادی لرستان در دوران پساتحریم کمک خواهد کرد. وی اضافه کرد: با مکاتبات و معرفی توانمندی‌ها به جایی نخواهیم رسید و باید عملیاتی‌تر این موضوع را شروع کنیم. این مسئول با اشاره به ظرفیت معدن یادآور شد: در این حوزه لرستان می‌تواند یک قدم جدی‌ در راستای جذب سرمایه‌گذاران خارجی منابع معدنی بردارد. صفی‌خانی بیان کرد: فولدینگ‌های کشور ایران دارای ارتباط خوبی با سرمایه‌گذاران خارجی دارند و با شناسایی این فولدینگ‌ها می‌شود، سرمایه‌گذار خارجی را به استان دعوت کنیم. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان پیشنهاد به تشکیل یک کارگروه شامل تشکل‌ها و مدیران ذی‌ربط داد و افزود: ارتباط جدی‌ای باید با سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور داشته باشیم مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاری در استان در نظر گرفته شود. وی در پایان تاکید کرد: فولدینگ‌هایی که در حال حاضر در خارج کشور در ارتباط با سرمایه‌گذاران خارجی فعال هستند شناسایی شوند و به صورت مشارکتی اقدامات مثبتی را در راستای جذب سرمایه‌گذاران خارجی انجام دهیم.  

کلید واژه ها: استان لرستان -




دوشنبه 18 آبان 1394 - 04:53:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن