تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820101636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوشت فاسد اصلاً وارد سيکل غذايي بيمارستان شوش نشده بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۲:۱۵ق.ظ)
گوشت فاسد اصلاً وارد سيکل غذايي بيمارستان شوش نشده بود موج - رئيس دانشگاه علوم پزشکي دزفول ضمن تکذيب خبر مسموميت غذايي بيماران بيمارستان شوش در رسانه‌ها تاکيد کرد: گوشت فاسد حتي وارد سيکل غذايي بيماران نشده بود تا باعث مسموميت غذايي بيماران بيمارستان شوش شود.
به گزارش خبرگزاري موج، يوسف پريدار با بيان اينکه هر ماده غذايي که در بيمارستان خريداري مي‌شود قبل از طبخ بايد به تأييد کارشناس تغذيه بيمارستان برسد، خاطرنشان کرد: وقتي که محموله شامل 176 کيلوگرم مرغ و 38 کيلوگرم گوشت قرمز وارد بيمارستان شد، قرار بود که صبح زود از سوي کارشناس تغذيه براي تأييد سلامت مورد بررسي قرار گيرد که از سوي اداره دامپزشکي شوش هياتي بدون هماهنگي براي رسيدگي و نظارت آمدند.
وي افزود: در نهايت بررسي محموله جديد گوشتي با هماهنگي کارشناس تغذيه بيمارستان و نماينده اداره دامپزشکي صورت گرفت و اين محموله مشکوک به فساد تشخيص داده شد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي دزفول با تاکيد بر اين موضوع که اساساً چنين محموله اي وارد سيکل غذايي بيماران بيمارستان شوش نشده بود، از حاشيه سازي هاي انجام شده برخي رسانه‌ها و انتشار خبر کذب درباره مسموميت غذايي بيماران اين بيمارستان در پي تغذيه از گوشت فاسد انتقاد کرد.
برخي رسانه‌ها چند روزي پيش با انتشار گزارشي اعلام کردند: در حالي که بيماران بستري در بيمارستان نظام مافي شوش از کيفيت تغذيه اين بيمارستان گلايه مند هستند، شايد هيج وقت به فکرشان خطور نمي‌کرد که اين غذا حاوي گوشت فاسد باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن