تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821062095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴ دستگاه کوره پيش گرمکن آب و نفت در واحدهاي نمک‌زدايي کارون راه‌اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۲۲:۱۹ب.ظ)
۴ دستگاه کوره پيش گرمکن آب و نفت در واحدهاي نمک‌زدايي کارون راه‌اندازي شد موج - چهار دستگاه کوره پيش گرمکن آب و نفت با مجموع ظرفيت ۱۲۸ هزار بشکه در روز در واحدهاي نمک‌زدايي شرکت بهره‌برداري نفت و گاز کارون راه‌اندازي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، جاسم ديناروند، رئيس اداره بهره‌برداري شرکت بهره‌برداري نفت و گاز کارون، گفت: در حال حاضر دو کوره نفت با ظرفيت هرکدام ۵۵ هزار بشکه نفت در روز در واحدهايي نمک‌زدايي شماره ۲ و ۴ اهواز در مدار توليد قرار گرفته‌اند.
ديناروند افزود: هر يک از کوره‌هاي آب نيز ۸ هزار بشکه ظرفيت دارند که عمليات نصب و راه‌اندازي آن‌ها در کارخانه نمک‌زدايي شماره يک ادامه دارد.
وي با اشاره به اهميت کوره‌هاي پيش گرمکن آب و نفت، ادامه داد: جداسازي بهتر نفت و آب از يکديگر با ايجاد اختلاف دما انجام پذير است و اجراي اين پروژه افزايش کيفيت نفت خروجي کارخانه‌هاي نمک‌زدايي را به دنبال دارد.
رئيس اداره بهره‌برداري شرکت بهره‌برداري نفت و گاز کارون افزود: نصب اين دستگاه‌ها با بهره‌گيري از توان توليدکنندگان و تأمين‌کنندگان داخلي در اوايل سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.
ديناروند با اشاره به پيشرفت ۸۰ درصدي پروژه، گفت: اين پروژه توسط مهندسي و ساختمان شرکت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب و با همکاري شرکت بهره‌برداري نفت و گاز کارون اجرايي شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن