تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815461251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوسک و گوشت فاسد در بستنی و آش تجریش!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سوسک و گوشت فاسد در بستنی و آش تجریش!
پيدا شدن سوسك در بستني، كشف گوشت‌هاي فاسد در سفره‌خانه و آش‌فروشي براي معاون دادستان تهران چاره‌اي جز پلمب كردن مغازه‌هاي عرضه‌كننده آن در ميدان تجريش باقي نگذاشت.
ذبيح‌زاده، معاون دادستان تهران كه سرزده از اغذيه‌فروشي‌هاي ميدان تجريش بازديد مي‌كرد، دستور پلمب يك سفره‌خانه‌ در بازار، دو كافه، يك بستني فروشي و يك‌ آش‌فروشي را به علت تخلف صادر كرد. سرپرست دادسراي جرائم پزشكي پس از آنكه قدم به داخل مغازه آش‌فروشي گذاشت و محل را به دقت بررسي كرد، موفق به كشف 60 كيلو گوشت فاسد شد. معاون دادستان، پس از پلمب كردن اين محل  راهي يك بستني‌فروشي معروف در محل شد. هنگام بازديد از مواد اوليه با ديدن سوسك داخل مواد به مأموراني كه وي را بدرقه مي‌كردند، دستور داد تا اين محل هم پلمب شود. بازارچه تجريش، محل ديگري بود كه معاون دادستان براي سركشي قدم به آن گذاشت. وي ابتدا وارد يك سفره‌خانه شد و سري به آشپزخانه زد. او پس از بررسي، 80 كيلو گوشت فاسد شده كشف كرد و با پلمب كردن آنجا راهي كافه‌هاي محل شد. عرضه كردن قليان در دو كافه هم تخلفي بود كه از چشم معاون دادستان دور نماند و اين دو كافه هم پلمب شدند.  





تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن