تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801774648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين بانوي سخنگوي وزارت خارجه، نخستين سفير زن جمهوري اسلامي ايران شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۹:۳۲ب.ظ)
توديع و معارفه افخم و انصاري؛ نخستين بانوي سخنگوي وزارت خارجه، نخستين سفير زن جمهوري اسلامي ايران شد موج - مراسم توديع و معارفه سخنگويان وزارت امور خارجه کشورمان، با حضور محمد جواد ظريف، معاونان، مديران ارشد و جمعي از همکاران وزارت امور خارجه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد جواد ظريف وزير امور خارجه کشورمان در اين مراسم ضمن تشکر از مرضيه افخم، سخنگوي پيشين وزارت خارجه، از تلاش هاي وي در دوراني که سياست خارجي و فعاليت وزارت خارجه مورد توجه ويژه افکار عمومي کشور و رسانه ها بود تمجيد کرده و تلاش هاي وي را بسيار دشوار و طاقت فرسا توصيف کرد.
وي با اشاره به مسؤوليت جديد افخم به عنوان نخستين سفير زن جمهوري اسلامي ايران، تأکيد کرد: وي طي بيش از دو سال در مقام سخنگويي وزارت امور خارجه، سابقه خوبي از خود براي مديريت بانوان کشور برجاي گذاشته و با متانت، شجاعت و درايت توانست اين مسؤوليت را به خوبي ايفا کند.
وي در ادامه با اشاره به اهميت ويژه ديپلماسي رسانه‌اي و عمومي به عنوان يک حرفه، هنر و علم، افکار عمومي را عنصر مهم قدرت در جهان امروز خواند و هنر ديپلمات را اينطور برشمرد که ضمن احترام به خواست مردم، بتواند مسائل ملي را فراتر از هيجانات روزمره اداره کند.
وزير امور خارجه ضمن اشاره به موفقيت نخستين بانوي سخنگوي وزارت امور خارجه در اين عرصه، جانشين وي را ديپلماتي ارزشي، باسابقه، اهل فکر، توانمند و با قدرت تحليل و بيان توصيف کرده و ابراز اميدواري کرد در مسؤوليت جديد و وظيفه خطير سخنگويي در دوراني که سياست خارجي شرايط دشوار و در عين حال پرفرصتي را طي مي‌کند، مانند گذشته موفق عمل کند.
وي همچنين تأکيد کرد: رسانه‌هاي کشور، که متعهد به ايران و انقلاب هستند مي‌توانند يک همکار بسيار خوب براي وزارت خارجه، سخنگو و حوزه ديپلماسي عمومي و رسانه‌اي باشند و با رعايت مصالح کشور، ضمن نقد سازنده، منصفانه و مشفقانه، به اهداف و پيشبرد سياست خارجي کمک کنند.
در ادامه اين مراسم، مرضيه افخم با اشاره به اهميت ديپلماسي عمومي و رسانه‌اي جهت پيشبرد اهداف سياست خارجي در دوره پسابرجام، اين عرصه را نيازمند تلاش بي‌شائبه و ابتکار خوانده و ضمن تشکر از وزير امور خارجه و ديگر همکاران و اصحاب رسانه، براي سخنگوي جديد که انتخاب وي را به موقع و هوشمندانه توصيف کرد، آرزوي موفقيت کرد.
حسين جابري انصاري، سخنگوي جديد وزارت خارجه کشورمان هم ضمن تشکر از تمام سخنگويان پيشين وزارت خارجه به ويژه مرضيه افخم و با اشاره به اين مسؤوليت سنگين در اين دوران خاص از سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران، تأکيد کرد اين مسؤوليت، مسؤوليت يک فرد يا سازمان نيست و مجموعه اي از نهادهاي دولتي و مدني در تعاملي چندجانبه بايد براي پيشبرد اهداف سياست خارجي از اين مسير همکاري کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن