تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815283447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکایی‌ها، کمترین مصرف کنندگان نوشابه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

آمریکایی‌ها، کمترین مصرف کنندگان نوشابه هستند براساس تحقیقات انجام شده از سوی گروه «NPD»، مردم آمریکا 4 درصد از مردم دیگر نقاط جهان در رستوران ها نوشیدنی سفارش می‌دهند.
 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیویورک تایمز، مصرف کمتر نوشابه در میان آمریکاییان نسبت به دیگر نقاط غیر قابل انکار است چرا که روند حذف این نوشیدنی ها با هدف تولید ارزان و برند سازی یک نوشیدنی بدون الکل مدتهاست در صنعت رستوران این کشور روال شده است. بر اساس آخرین گزارشات گروه NPD که در 5 سال اخیر انجام شده، مردم آمریکا 4 درصد کمتر از دیگر مردم جهان در رستورانها، نوشابه سفارش می دهند. آنان در گپ و گفت و گوهای خودمانی نیز به جای الکل به نوشیدنی های سالمتری همچون قهوه، آب یا نوشیدنی های به اصطلاح ورزشی تمایل دارند. براساس گزارشاتی که در مجله «qsr» منتشر شده در حقیقت حذف نوشابه به 2 میلیارد عدد رسیده که نمی توان گفت این آمار تمام مطالعات در این زمینه را شامل می شود. از انواع دیگر نوشیدنی هایی که سفارشات آنها رو به افول است می توان به شیر و نوشابه های گازدار اشاره کرد که شامل نیمی از سفارشات می شد که در واقع از 4 میلیارد به 2 میلیارد در 5 سال اخیر کاهش یافته است. این گزارش می افزاید: رستورانهای زنجیره ای فست فود در حال بازگشت به صورتحساب یک دلاری هستند. رستورانهایی همچون مک دونالد و وندیز برای فروش بعضی اوقات به منوهای یک دلاری کفایت می کنند که این خود یک پیشنهاد فریبننده ای است که در آن به مشتریان پیشنهاد می دهند که اگر همراه با نوشابه، سیب زمینی سرخ شده سفارش دهید صورتحساب شما بیش از یک دلار نخواهد شد.


 


یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 12:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن