تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821129587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجميع نمايشگاه‌هاي خودرو در مرکز خريد و فروش چيتگر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۳۴ق.ظ)
تجميع نمايشگاه‌هاي خودرو در مرکز خريد و فروش چيتگر موج - معاون خدمات شهري و محيط زيست منطقه 21 در بازديد از مرکز خريد و فروش خودرو چيتگر، از آمادگي اين مرکز جهت اجراي طرح پايلوت به منظور خروج نمايشگاه‌هاي خريد و فروش خودرو از شهر تهران و تجميع آن در مرکز خريد فروش خودروي چيتگر، واقع در اين منطقه خبر داد
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21، افشين سارويي، معاون خدمات شهري و محيط زيست منطقه، ضمن بيان اين خبر گفت: مرکز خريد فروش خودرو چيتگر واقع در کيلومتر 12 بزرگراه شهيد لشگري با مساحتي بالغ بر 20 هکتار بزرگ‌ترين مرکز خريد و فروش خودرو در شهر تهران و تنها مرکز، در غربي‌ترين نقطه پايتخت محسوب مي‌شود.
سارويي با اشاره به مطلب مذکور افزود: اين مرکز با تعداد 400 نفر پرسنل فعال جهت ارائه خدمات، کارشناسي سلامت، اصالت و شناسنامه خودرو در روزهاي جمعه هر هفته، پذيراي تعداد حدود 17 هزار بازديد کننده و 2500 دستگاه خودرو است.
معاون خدمات شهري و محيط زيست منطقه 21 در ادامه، ضمن اشاره به اين که مرکز خريد فروش خودرو چيتگر داراي پتانسيل و توانايي بالايي جهت ارائه خدمت به شهروندان است، بيان داشت: با توجه به استقبال فراوان شهروندان از اين مرکز، شهرداري منطقه 21 با مشارکت شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر و شرکت جهاد نصر آمادگي لازم را در راستاي توسعه فعاليت آن مجتمع و اجراي طرح پايلوت خروج نمايشگاه‌هاي خودرو از شهر تهران و تجميع آن در محل مذکور را دارد.
وي همچنين از احداث مراکز خدمات جانبي خودرو در مجاورت مرکز خريد و فروش خودرو در چيتگر خبر داد و تصريح کرد: در صورت تحقق اين پروژه، گام‌هاي مؤثري در راستاي ايجاد اشتغال و کارآفريني در جامعه برداشته خواهد شد که اثرات اقتصادي و اجتماعي مهم و فراواني را به همراه دارد.
به گفته اين مقام مسوول خروج نمايشگاه‌هاي خريد و فروش خودرو از شهر تهران و تجميع آن در مراکزي نظير مرکز خريد فروش چيتگر از ازدحام خودروهاي نمايشگاهي موجود در سطح شهر جلوگيري مي‌کند.
سارويي در ادامه تصريح کرد: اجراي اين طرح در منطقه 21، همچنين به کاهش حجم ترافيک و آلودگي هوا در سطح شهر تهران منجر شده و موجبات رضايت بيشتر شهروندان را نيز فراهم خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن