تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820293067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش کاندیدای مجلس بوشهر در زندگی علی دایی!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: نقش کاندیدای مجلس بوشهر در زندگی علی دایی!

آيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ين سيارسريع در بخس طنز روزنامه قانون نوشت: خبر اول)
اعلام شد که تیم ملی فوتسال بانوان کشور به دلیل صادر نشدن ویزا در رقابت‌های جهانی گواتمالا شرکت نمی‌کند. البته بعضی می‌گویند مشکل پول بوده و برای فدراسیون نمی‌صرفیده. علی کفاشیان هم گفته بانوان فوتسالیست نگران نباشند، آنها را به رقابت‌های بهتری می‌بریم! که ما را یاد وعده‌های پدرمان می‌اندازد، می‌گفتیم بابا پیتزا بخر می‌گفت پسرم اینا معلوم نیست توش چیه، بریم خونه مامان خودش واست درست می‌کنه. مامان هم غالبا املت درست می‌کرد که از حق نگذریم رنگش خیلی شبیه به پیتزا بود. به‌هرحال انتظار می‌رفت بعد از قهرمانی مقتدرانه بانوان فوتسال در آسیا بهای بیشتری به ورزش بانوان داده شود. می‌خواستیم بگوییم چرا تیم ملی فوتسال بانوان اسپانسر ندارد که یهو یادمان آمد اینجا ایران است، یه چیزی هم باید دستی به دوستان بدهیم که بگذارند خانم‌ها فوتبال حرفه‌ای بازی کنند.
خبر دوم)
یک انیمیشن کوتاه ایرانی به اسکار راه یافت. متاسفانه یا خوشبختانه مسئولان فرهنگی آمریکا مانند مسئولان ما هوشیار نیستند وگرنه با این نفوذها برخورد می کردند. یک انیمیشن ایرانی به سادگی در ساختار هنر و صنعت فیلمسازی آمریکا نفوذ می کند و از هیچکس صدایی بلند نمی شود. چند سال پیش اصغر فرهادی هم توانسته بود در آمریکا نفوذ کند و حتی جایزه ای را هم برای خود بردارد که حتی این مسئله هم مسئولان فرهنگی آمریکا را بیدار نکرده است.
خبر سوم)
علی دایی که الان مربیگری صبای قم را به عهده دارد در زمان حضورش در بوشهر با پیشنهاد عجیب یکی از کاندیداهای مجلس این شهر مواجه شد. این کاندیدا خود را به علی دایی رسانده و گفته: در مصاحبه‌هایت از من به نیکی یاد کن! حالا تصور کنید علی دایی که این بابا را نمی‌شناخته در مصاحبه و کنفرانس مطبوعاتی چطور می‌توانسته از او به نیکی یاد کند؟ به این شکل:
- بچه‌های ما خوب بازی کردن البته نتونستیم تمام برنامه‌هامون رو تو زمین پیاده کنیم اما بازی خوبی بود من به تیم حریف هم تبریک میگم. از آقای [...] که میخوان نماینده مجلس بشن هم تشکر می‌کنم که اگه ایشون و زحماتش نبودن تیم حریف همون یک گل رو هم نمی‌زد.
- آقای دایی داستان ترانسفرتون به بایرن مونیخ چی بود؟ دایی: آقای بکن باوئر که مدیر تیم بایرن مونیخ هستن زنگ زدن و از من خواهش کردن که یک فصل هم در بایرن مونیخ بازی کنم، من که ایشون رو نمی‌شناختم گفتم فعلا من در هرتابرلین هستم و نمی‌تونم بیام بایرن، آقای بکن باوئر اصرار کرد و رقم هنگفتی پیشنهاد داد ولی باز هم بهانه‌ای آوردم و گفتم نمی‌تونم. وعده فیکس بودن در کل فصل را دادند، گفتم نمی‌تونم! گفتن بعد از تمام شدن بازی ات سرمربی تیم می‌شوی باز هم پیچاندم تا این که ایشون برگ آخرش را رو کرد و گفت: من از طرف کاندیدای بوشهر تماس می‌گیرم! دیگر نتوانستم مقاومت کنم و بلافاصله پیشنهاد ایشون رو پذیرفتم. همین باعث شد در آن تیم پیشرفت کنم و الان در این جایگاه با شما صحبت کنم.‌



یکشنبه, 17 آبان 1394 ساعت 09:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن