تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813034174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظیفه صدا و سیما در انتخابات رعایت قوانین است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وظیفه صدا و سیما در انتخابات رعایت قوانین است
معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات گفت: رعایت مقررات و قوانین انتخاباتی و چارچوب های رسانه ای در برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از جانبداری از مهمترین وظایف صدا و سیما است.
کد خبر: ۵۴۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ - 07 November 2015


معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات گفت: رعایت مقررات و قوانین انتخاباتی و چارچوب های رسانه ای در برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از جانبداری از مهمترین وظایف صدا و سیما است.

به گزارش ایرنا، «محمدحسین مقیمی» روز شنبه در دیدار مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در این مرکز، با اشاره به اثربخشی برنامه های صدا و سیمای استانی خواستار دعوت از نخبگان برای ثبت نام نمایندگی مجلس و حضور پررنگ مردم در انتخابات همچون گذشته در برنامه های صدا و سیما شد.

وی حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را سبب انسجام و وحدت ملی دانست.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز اطلاع رسانی شفاف، حضور حداکثری و ایجاد زمینه مشارکت سیاسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را راهبرد صدا و سیمای رضوی دانست.

محسن نصرپور گفت: رسانه ملی در آگاهی بخشی و ایجاد بستر مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی خود به شکل ملی، فراجناحی و بی طرف عمل خواهد کرد.

وی افزود: بر مبنای دستور رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اطلاع رسانی دقیق، صحیح، مستمر و با رعایت اصل بی طرفی در پخش برنامه های متنوع و مفید از جمله اهداف اصلی صدا و سیما در ابعاد ملی و استانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن