تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821207982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طبخ غذاهای گرم با داشتن شرایط در بوفه مدارس مانعی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


طبخ غذاهای گرم با داشتن شرایط در بوفه مدارس مانعی ندارد استان‌ها > لرستان - رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: طبخ غذاهای گرم با داشتن شرایط لازم و بهداشتی در بوفه مدارس مانعی ندارد.


"جمشید ابوالفتحی" در گفت و گو با بازتاب بروجرد افزود: بوفه های مدارس در صورتی که دارای شرایط لازم و بهداشتی برای طبخ غذای گرم را داشته باشند می توانند غذاهای گرم و مفید را طبخ و به دانش آموزان عرضه نمایند.
وی با اشاره به این که نباید غذاهای گرم در منازل طبخ و روز بعد در بوفه مدارس عرضه شود گفت: افرادی که در بوفه های مدارس مشغول هستند باید حتما غذاهای گرم را در آشپزخانه مدارس تهیه کنند.
وی اضافه کرد: البته طبخ ساندویچ های مضر و غذاهای غیر مفید ممنوع است و تنها پختن آش های ساده و غذاهای مفید برای در بوفه های مدارس با رعایت نکات بهداشتی مانعی ندارد.
به گفته وی داشتن کارت سلامت برای فردی که در بوفه مدارس غذاهای گرم را طبخ می کند الزامی است .
ابوالفتحی اظهار داشت: بوفه های مدارس باید دارای شرایط بهداشتی باشند چرا که عرضه هر نوع مواد خوراکی بدون رعایت موارد بهداشتی ممکن است سلامتی دانش اموزان را تهدید نماید.
به گفته وی طبق بازرسیها حدود 90 درصد بوفه های مدارس بروجرد بهداشتی بوده اما برخی از آنها شرایط استاندارد را ندارند .
رئیس آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به این که عرضه مواد خوراکی مضردر بوفه های مدارس ممنوع است گفت: بازرسیها از بوفه های مدارس انجام می شود و بوفه های مدارسی که مواد خوراکی مضر را عرضه کند مورد برخورد قرار می گیرد.

کلید واژه ها: استان لرستان -




شنبه 16 آبان 1394 - 20:22:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن