تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد کتابخانه های سیار گیلان در راستای توسعه کتابخانه روستایی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ایجاد کتابخانه های سیار گیلان در راستای توسعه کتابخانه روستایی مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: طرح کتابخانه های سیار در راستای توسعه کتابخانه های روستایی در استان اجرا می شود.
۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان ساعت 14:12

خبرگزاری پانا+سیار

 به گزارش پانا از گیلان،امیر محمدپور گیلانی در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی با تاکید بر اینکه کتاب می بایست به روستاها برسد، اظهار کرد: این اداره کل آمادگی دارد در روستاهای فاقد کتابخانه در صورت همکاری دهیاران و بخشداران برای در اختیار قرار دادن یک مکان بلااستفاده آن مکان را به کتاب تجهیز کنند.
وی تصریح کرد: طرح کتابخانه سیار استان با راه اندازی یک دستگاه اتوبوس مجهز به کتاب با عناوین مختلف، با همکاری منطقه آزاد انزلی در روستاهای فاقد کتابخانه این شهرستان به اجرا در می آید.
محمد پور بیان کرد: امروز یکی از فضاهایی که می تواند به عنوان مرکز برتر آموزشی و محور علم آموزی شناخته شود، کتابخانه عمومی است و به همین خاطر هر فعالیت سازنده ای در این عرصه، کار خیر و اقدامی ارزشمند است.
وی در ادامه رشد و توسعه فرهنگ مطالعه در استان را نیازمند ایجاد دغدغه در خانواده ها عنوان و آن را از وظایف اصلی دستگاه های متولی و مورد اقبال خانواده ها ذکر کرد.
محمدپور در بخش دیگری از سخنان خویش تشکیل کمیته ویژه هفته «تکریم مقام کتابدار و ترویج گفتمان کتابخوانی» را از اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی عنوان کرد؛ و هماهنگی مدیران اداره ها با این کمیته را خواستار شد.
وی تاکید کرد: تکریم مقام کتابدار و ترویج گفتمان کتابخوانی یک اصل مهم در نهاد کتابخانه هاست.
در زمان حاضر یکصد کتابخانه عمومی، مشارکتی و مستقل با حدود 50 هزار نفر عضو در گیلان فعال هستند که 23 کتابخانه در روستاهای استان فعال است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن