تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821112248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي تعاوني‌هاي ويژه معلولان/ نحوه دريافت وام تعاوني هاي مددجويي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۲۷ق.ظ)
راه‌اندازي تعاوني‌هاي ويژه معلولان/ نحوه دريافت وام تعاوني هاي مددجويي موج- معاون امور تعاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: اين آمادگي را داريم که از طريق ايجاد تعاوني براي مددجويان سازمان‌هاي حمايتي، شرايط را براي اشتغال پايدار اين قشر فراهم کنيم.
سيد حميد کلانتري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج بابيان اين مطلب تصريح کرد: با توجه به قابل‌ملاحظه بودن جمعيت معلولان کشور، نياز است که براي اشتغال اين قشر برنامه‌ريزي شود.
وي افزود: با توجه به اينکه يکي از وظايف بخش تعاون وزارت رفاه، ايجاد اشتغال از طريق راه‌اندازي تعاوني براي اقشار نيازمند کشور است، تلاش شده براي اشتغال معلولان از طريق ارائه آموزش هاي لازم به اين قشر برنامه ريزي شود.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اشاره به راه‌اندازي تعاوني‌هاي ويژه معلولان در سراسر کشور خاطرنشان کرد: در شهر تهران يکي از فعال‌ترين تعاوني‌ها، ويژه معلولان بوده و اين تعاوني اکنون براي بيش از 500 نفر اشتغال‌زايي کرده است.
وي ادامه داد: نمونه تعاوني‌هاي ديگري از تعاوني‌هاي ويژه معلولان و مددجويان سازمان‌هاي حمايتي در سراسر کشور وجود دارد که يکي از بزرگ‌ترين آن‌ها، تعاوني است که براي بيش از 25 هزار نفر از مددجويان سازمان بهزيستي کشور اشتغال ايجاد کرده است.
کلانتري در خصوص حمايت‌هاي صورت گرفته‌شده از تعاوني‌هايي که متعلق به اقشار کم‌درآمد جامعه است، اظهار کرد: تعاوني‌هايي که 70 درصد از جمعيت آن‌ها را اقشار نيازمند و آسيب‌پذير جامعه تشکيل دهند، مشمول دريافت وام و خدمات بيشتر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي مي‌شوند.
وي اذعان کرد: متوليان اين تعاوني‌ها مي‌توانند علاوه بر دريافت وام از بخش تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، از وام‌هاي سازمان بهزيستي کشور نيز بهره‌مند شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن