تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813022310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط آزاد بهاي طلا با انتشار آمارهاي اقتصادي آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۲ق.ظ)
سقوط آزاد بهاي طلا با انتشار آمارهاي اقتصادي آمريکا موج - بهاي طلا در بازارهاي جهاني به دنبال انتشار آمارهاي مطلوب اقتصادي آمريکا به کمتر از يک هزار و 90 دلار رسيده است.
به گزارش خبرنگار بين‌الملل خبرگزاري موج، بهاي اونس طلا در بازارهاي جهاني به دنبال انتشار گزارش وزارت کار آمريکا و گمانه زني ها درباره افزايش نرخ بهره بانکي در ماه دسامبر با روند نزولي مداوم روبرو شد.
بر اساس اين گزارش، بهبود اوضاع اقتصادي آمريکا و ايجاد فرصت هاي اشتغال حداکثري در بازار کار، فدرال رزرو را براي افزايش نرخ بهره در ماه دسامبر مصمم تر مي کند.
وزارت کار آمريکا در آخرين آمارهاي خود اعلام کرد که طي ماه گذشته بيش از 271 هزار فرصت شغلي ايجاد شده و نرخ بيکاري به پايين ترين حد خود در سال گذشته رسيده است.
آمارهاي وزارت کار آمريکا حاکي از بهبود اوضاع اقتصادي اين کشور است که به نوبه خود به افزايش ارزش دلار در بازارهاي جهاني دامن زده است.
کاهش چشمگير بهاي اين فلز ارزشمند، نگراني‌ها در ميان سرمايه‌گذاران اين بازار را افزايش داده و به افت بيشتر آن انجاميده است.
قيمت طلا طي دو هفته گذشته به دنبال انتشار بيانيه فدرال رزرو آمريکا با کاهش مداوم روبرو شده و باعث شگفتي سرمايه‌گذاران شده است.
احتمال افزايش نرخ بهره بانکي در آمريکا موجب عقب‌نشيني سرمايه‌گذاران از بازار طلا شده و بازار اين فلز ارزشمند از رونق افتاده است.
قيمت طلا در هفته‌اي که گذشت بيش از 1.8 درصد کاهش داشت که اين بدترين عملکرد قيمت طلا از 28 اوت به شمار مي‌رود. همچنين قيمت اونس طلا طي 5 روز گذشته با افزايش ارزش دلار در برابر ساير ارزهاي رايج، با افت 4.6 درصدي روبرو شده است.
بهاي طلا در معاملات امروز با کاهش چشمگير به يک هزار و 89 دلار و 40 رسيد.
هر اونس نقره نيز در آخرين معاملات امروز به 14 دلار و 74 سنت رسيد.
همچنين بهاي هر اونس پلاتين به 940 دلار رسيد.
هر اونس پالاديوم نيز به قيمت 620 دلار در بازارهاي بين‌المللي معامله شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن