تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803040826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز بیست و پنجمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز بیست و پنجمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در ارومیه مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی با حضور ملی پوشان مطرح کشور در ارومیه آغاز شد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان ساعت 09:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا آذربایجان غربی، بیست و پنجمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی کشور با حضور 210 بوکسور برتر کشور از 31 استان کشور با انجام مراسم رژه ورزرشکاران و تیم ها در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز به کار کرد.
نایب رییس فدراسیون بوکس کشور در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: میزبانی شهر ارومیه در برگزاری هر چه مطلوب این مسابقات قابل تقدیر است.
روح الله حسینی اظهار کرد: رعایت اخلاق و منش پهلوانی در سالن های ورزشی و جریان مسابقات و ایجاد دوستی و رفاقت در کنار رقابت سالم و جوانمردانه از خصوصیات بارز ورزش است.
وی افزود: استان آذربایجان غربی قدمت طولانی در بوکس ایران دارد و امروز شاهدیم که میزبانی مسابقات از کیفیت و کمیت بسیار خوبی برخوردار است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: تمامی سعی و تلاش مسئولان ورزش و دست اندرکاران هیات بوکس استان در برگزاری هر چه بی نقص این مسابقات در نظر گرفته شده است.
عبدالله چمن گلی اظهار کرد: ظهور بزرگانی همچون حسین مادردوست، طاهر جباری، ایوب پورتقی قوشچی و محمدرضا شاطرلو در معیت تیم های ملی و کسب عناوین قهرمانی آسیا از افتخارات چشمگیر استان طی 40 سال گذشته است.
رییس هیات بوکس استان آذربایجانم غربی نیز در این مراسم گفت: میزبانی این مسابقات بهانه های برای گرامیداشت یاد و خاطره 12 شهید سرفراز استان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
مرتضی نظری افزود: توسعه بوکس استان و تقدیم بوکسورهای جوان و آینده دار به تیم های ملی از جمله فعالیت های مهم دست اندرکاران هیات است.
این مسابقات از ساعت 18 روز جمعه پس از برگزاری مراسم وزن کشی آغاز و در نخستین شب این رقابتها که تا ساعت دو بامداد به طول می انجامد، 55 مبارزه در مرحله مقدماتی به انجام می رسد.
این رقابتها به مدت پنج روز ادامه دارد و دیدارهای فینال روز سه شنبه 19 آبان ماه برگزار می شود.
با نظر اعضای کمیته فنی فدراسیون بوکس تمام بوکسورهای مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی در این مسابقات حضور دارند و مقرر شده تا به صورت تصادفی از بوکسورهای حاضر در رقابت های قهرمانی کشور تست دوپینگ گرفته شود.
در حاشیه این مسابقات منصور نادری دوچرخه سوار از شهرستان تکاب با دوچرخه ای به ارتفاع شش متر اقدام به حرکات نمایشی کرد که موجب تشویق تماشاگران قرار گرفت.
تیم بوکس استان آذربایجان غربی متشکل از شهرام جلالی در وزن 49 کیلوگرم، پژمان فرجی 52، رضا گرزبری 56، بهنام محمدیان 60، هادی ماکویی 64، امین بخشی زاده 69، مصطفی معلمی 75، یونس حسن پور 81، محمد عزیزی 91 و وحید ابراهیمی در وزن به اضافه 91 کیلوگرم به مربیگری طاهر جباری، محمدرضا شاطرلو و بهمن عزیزی در این مسابقات به رقابت می پردازد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن