تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821081198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵ ميليون دانش‌آموز در ۶۰ هزار واحد مقاومت بسيج در مدارس فعاليت مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ۵ ميليون دانش‌آموز در ۶۰ هزار واحد مقاومت بسيج در مدارس فعاليت مي‌كنند
۵ ميليون دانش‌آموز در ۶۰ هزار واحد مقاومت بسيج در مقاطع مختلف مدارس فعاليت مي‌كنند. بر اين اساس اگر بخواهيم خط بسيج ادامه داشته باشد بايد در بسيج دانش‌آموزي سرمايه‌گذاري كنيم.
سرهنگ علي صابرماهاني، رئيس سازمان بسيج دانش‌آموزي به عنوان سخنران پيش از خطبه‌ نماز جمعه تهران با گراميداشت سالروز نوجوان و بسيج دانش‌آموزي گفت: امروز روز هدايت نسل آينده است و ما بايد نگاه آرماني حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري را به خوبي به نسل جديد منتقل كنيم.
وي بسيج دانش‌آموزي را پايه و اساس بسيج دانست و گفت: اگر بخواهيم خط بسيج ادامه داشته باشد بايد در بسيج دانش‌آموزي سرمايه‌گذاري كنيم تا در آينده از آن بهره ببريم.
صابر‌ماهاني خاطر‌نشان كرد: مسئولان بلندپايه آينده كشور از ميان همين دانش‌آموزان خواهند بود. بنابراين بايد بسيج دانش‌آموزي را رونق دهيم تا مقاماتي مسئول تحويل نظام دهيم.
وي گفت: ما به دنبال كشف اسوه‌هاي ديگري مانند شهيد فهميده و معرفي آنان به دانش‌آموزان هستيم تا دانش‌آموزان آنها را به عنوان الگو در نظر گرفته و همانندسازي كنند و در اين راستا هر سال شهداي شاخص دانش‌آموزي را به دانش‌آموزان معرفي مي‌كنيم كه آنها را الگو قرار دهيم.
صابر‌ماهاني افزود: ما به دانش‌آموزان اعتماد داريم و راهبرد اساسي‌مان دانش‌آموز‌محوري است و بر همين اساس مسئوليت بسيج 10 هزار دبيرستان و هنرستان به دانش‌آموزان سپرده شده است كه اين مسئوليت را با همكاري مربيان و معلمان دلسوز به پيش مي‌برند.
رئيس سازمان بسيج دانش‌آموزي خاطر نشان كرد: در تابستان دانش‌آموزان در گروه ياوران ولايت حضور پيدا مي‌كنند و اين يكي ديگر از اقداماتي است كه بسيج دانش‌آموزي در راستاي پرورش دانش‌آموزان بسيجي در پيش گرفته است.
وي توسعه كمي و كيفي بسيج دانش‌آموزي را از ديگر راهبردهاي بسيج دانش‌آموزي دانست و گفت: هر چند نگاه ما با توجه به انساني بودن موضوع بسيج نگاهي كيفي است اما نبايد از كميت نيز غافل شويم.
صابر‌ماهاني تصريح كرد: براي اينكه بتوانيم در عرصه بسيج دانش‌آموزي نگاه درستي را به رشد و تعالي دانش‌آموزان داشته باشيم عرصه كار و فعاليت خود را در ابعاد علمي، فرهنگي، سازندگي و دفاعي بنا كرديم.
رئيس سازمان بسيج دانش‌آموزي گفت: در عرصه علمي به دنبال تقويت بنيه علمي دانش‌آموزان از طريق طرح آيه‌هاي تمدن هستيم و 80 هزار نخبه دانش‌آموز تحت تعليم طرح آيه‌هاي تمدن هستند به طوري كه چهار نفر از برترين‌هاي كنكور سال گذشته در طرح آيه‌هاي تمدن شركت كرده بودند.





تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن