تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815454853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسخه‌هاي چاپي «دختر شينا» از ۸۰۰ هزار جلد گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نسخه‌هاي چاپي «دختر شينا» از ۸۰۰ هزار جلد گذشت
با چاپ سي و سومين نوبت انتشار کتاب «دختر شينا»، شمارگان انتشار اين کتاب به ۸۲۵ هزار نسخه رسيد.
همزمان با برگزاري سومين دوره از مسابقه کتاب و زندگي پيرامون کتاب «دختر شينا»، انتشارات سوره مهر سي و سومين چاپ از اين کتاب را روانه بازار کتاب کرد.
اين اتفاق در حالي رخ داده است که تا پيش از آغاز اين مسابقه کتابخواني، سوره مهر تنها در 14 نوبت موفق به تجديد چاپ اين کتاب شده بود و با احتساب اين چاپ، تاکنون ۸۲۵ هزار نسخه از اين کتاب منتشر شده است.
«دختر شينا» خاطرات قدم‌خير محمدي، همسر سردار شهيد حاج‌ ستار ابراهيمي است که توسط بهناز ضرابي‌زاده نگارش شده و به‌همت انتشارات سوره مهر به چاپ رسيده است.
اين کتاب روايت زندگي يک همسر شهيد و مشکلاتي‌ است که او در مواجهه با جنگ با آن روبه‌رو بوده است. اين کتاب يکي از هزاران ناگفته‌هاي همسران شهدا از روزهاي انقلاب و جنگ تحميلي در شهرستان‌هاست.
سومين دوره مسابقه کتابخواني «کتاب و زندگي» با همت مجمع ناشران انقلاب اسلامي در دست برگزاري است و تا پايان دي ماه ادامه دارد. براي شرکت در اين مسابقه علاقه‌مندان مي‌توانند به همراه کتاب، سؤالات مسابقه و نحوه پاسخگويي و برچسب کد 10 رقمي شرکت در مسابقه را از کتابفروشي‌ها دريافت کنند و در صورت اينکه اين کتاب را پيش از اين تهيه کرده‌اند از طريق پايگاه اينترنتي اين طرح اقدام به خريد برچسب ۱۰ رقمي شرکت در مسابقه کنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن