تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815285293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوضاع بازار طلا تا يک ماه آينده از نگاه يک کارشناس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۳۶ب.ظ)
اوضاع بازار طلا تا يک ماه آينده از نگاه يک کارشناس موج - رئيس اتحاديه توليدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر گفت: نگاه تحليلگران و کارشناسان بر اين است که تا حدود يک ماه آينده قيمت طلا در بازار داخلي به دليل نوسانات نرخ ارز، صعودي خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، عبادالله محمدولي در گفت‌وگويي اظهار کرد: هفته گذشته نوسانات غيرمعمول و رو به کاهشي را در بازار طلا شاهد بوديم که به دليل نوسانات نرخ ارز رخ داد.
وي با بيان اينکه بازار داخلي طلا متاثر از قيمت ارز است، بيان کرد: نرخ ارز آزاد در بازار عاملي است که منجر به کاهش يا افزايش قيمت طلا مي‌شود؛ بنابراين اگر يکسان‌سازي نرخ ارز را مديريت کنيم مي‌توانيم داراي بازار با ثباتي در اين زمينه باشيم.
محمدولي همچنين با اشاره به بازار جهاني طلا گفت: در بحث اقتصاد جهاني و تحليل طلا در بازار جهاني از جمله شاخص‌هاي تاثيرگذار نرخ بهره آمريکاست که از سال 2006 تا به امروز افزايش نيافته است. در عين حال شاخص‌هاي ديگر مثل سهام خرده‌فروشي در آمريکا يا سهام ساخت و ساز مسکن در استراليا و آمريکا نيز تاثيرات مثبت و منفي در بازار طلا مي‌گذارد.
رئيس اتحاديه توليدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر با بيان اينکه گمانه‌زني‌هايي مبني بر افزايش نرخ بهره آمريکا وجود دارد، افزود: سرمايه‌گذاران براي ورود به بازار منتظر اتفاقات جديدي هستند که البته به گفته کارشناسان و تحليلگران احتمال افزايش نرخ بهره آمريکا وجود دارد.
به گفته وي قيمت اونس جهاني طلا در سه هفته گذشته حدود 60 دلار نوسان داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن