تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821237680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي برنامه مديريت درمان سکته‌هاي قلبي و مغزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۳۴ق.ظ)
به زودي در سراسر کشور؛ اجراي برنامه مديريت درمان سکته‌هاي قلبي و مغزي موج- آقاجاني، معاون درمان وزارت بهداشت با بيان اين که برنامه مديريت درمان سکته‌هاي قلبي و مغزي به زودي در سراسر کشور اجرايي خواهد شد، از انتخاب بيمارستان علي ابن ابيطالب زاهدان به عنوان بيمارستان مجري اين طرح در زاهدان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد آقاجاني معاون درمان وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي در نشست روساي بيمارستان‌هاي تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکي زاهدان با بيان اين مطلب گفت: مراحل اوليه مديريت درمان سکته حاد قلبي آغاز شده است و با توجه به بازديدهاي انجام شده پيشنهاد مي‌شود بيمارستان علي ابن ابيطالب زاهدان به عنوان بيمارستان مجري اين طرح در زاهدان انتخاب شود.
وي همچنين با اشاره به اين که در آخرين نظر سنجي صورت گرفته توسط خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران در تابستان امسال، بيش از 81 درصد مردم از خدمات بيمارستان‌هاي وزارت بهداشت رضايت داشته‌اند، تصريح کرد: مهم‌ترين برنامه امسال وزارت بهداشت، حفظ دستاوردهاي طرح تحول نظام سلامت است که در راستاي آن و ادامه اجراي بسته‌هاي هفت گانه در حوزه درمان، ارتقاي هتلينگ را به شدت پيگيري مي‌کنيم.
وي با بيان اين که بايد تلاش شود تا پايان سال 1394 برنامه بازسازي فضاهاي اقامتي بيمارستان‌ها به پايان برسد، تاکيد کرد: پس از فضاهاي اقامتي، تغييرات ساختاري در اتاق‌هاي عمل و تاسيسات بيمارستان‌ها در دستور کار است.
وي همچنين با اشاره به اين که در خصوص پروژه‌هاي پنج گانه اقدامات مناسبي در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکي زاهدان انجام شده است گفت: کار ساخت 4 کلينيک تخصصي و فوق تخصصي، 5 اورژانس بيمارستاني، 5 بلوک زايماني، 3 بخش بيماران سرطاني و بخش‌هاي ويژه در بيمارستان‌هاي تحت پوشش اين دانشگاه آغاز شده است و اميدواريم با بهره برداري به موقع از آن‌ها و ارتقاي خدمات دهي به مردم عزيز استان موجب رضايتمندي بيش از پيش آنان شود.
معاون درمان وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي در خصوص کمبود تجهيزات پزشکي بيمارستاني نيز گفت: براي خريد 16 هزار قلم تجهيزات پزشکي سرمايه اي برنامه ريزي شده و به مرور در اختيار دانشگاه‌هاي علوم پزشکي قرار مي‌گيرد.
وي در پايان افزود: بايد خداوند را شکرگذار باشيم که به اين درجه از توسعه در نظام سلامت در کشور و استان سيستان و بلوچستان رسيده‌ايم.
گفتني است: در اين جلسه، روساي بيمارستان‌هاي تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکي زاهدان به بيان اقدامات انجام شده در خصوص بسته هتلينگ و زيبا سازي فضاي بيمارستاني پرداختند و پيشنهاداتي در جهت اجراي کامل طرح تحول نظام سلامت در حوزه درمان ارائه کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن