تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813249144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش حمايت آمريکايي ها از سياست هاي اوباما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۲۹ق.ظ)
کاهش حمايت آمريکايي ها از سياست هاي اوباما موج- نتايج نظرسنجي انجام شده توسط آسوشيتدپرس، کاهش حمايت آمريکايي ها از سياست هاي اوباما در خاورميانه و بدبيني آنها به سياست خارجي ايالات متحده را نشان مي دهد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از اسپوتنيک، بر اساس نظرسنجي انجام شده توسط آسوشيتدپرس، آمريکايي ها اعتمادي به موفقيت سياست هاي اوباما در افغانستان ندارند و حمايت آنها از سياست هاي آمريکا در خاورميانه کاهش يافته است.
نتايج نظرسنجي مذکور نشان مي دهد که شهروندان ايالات متحده معتقدند رئيس جمهور آنها در پيدا کردن راهي براي نجات از باتلاق افغانستان ناتوان است.
تصميم اوباما مبني بر حفظ نيروهاي نظامي ايالات متحده پس از سال 2017 در افغانستان بر نااميدي شهروندان آمريکا نسبت به حل و فصل موضوع افغانستان تأثيرگذار بوده است.
نظرسنجي مذکور نشان مي دهد که عدم حمايت مردم ايالات متحده از سياست هاي کاخ سفيد در سوريه طي دوره ژانويه تا سپتامبر سال جاري ميلادي (11 دي 93 تا 8 مهر 94) 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش يافته است.
بر اساس نتايج نظرسنجي صورت گرفته توسط آسوشيتدپرس تنها 40 درصد از شهروندان ايالات متحده از سياست خارجي آمريکا حمايت مي کنند.
کاهش حمايت مردم آمريکا از سياست هاي اعمالي اين کشور در خاورميانه در حالي رخ داده است که حضور نظامي آمريکا در خاورميانه در سال جاري ميلادي افزايش يافته و ايالات متحده همزمان در جنگ هاي مختلفي مانند افغانستان، سوريه و عراق درگير است.
دونالد هاموند، يک افسر پليس بازنشسته و جمهوري خواه از بروکلين اوهايو تصريح کرده است: اوباما بايد درک کند که مباحث مربوط به گروه هاي تروريستي در خاورميانه جدي است و يک بازي کودکانه نيست.
وي ادامه داده است که اوباما نسبت به تلفات احتمالي ارتش آمريکا در جنگ هاي خاورميانه مقصر و متهم است.
پتي واتسون يکي از دموکرات هاي آمريکا نيز توضيح داده است که شرايط موجود نشان مي دهد ايالات متحده در باتلاقي به نام افغانستان گير کرده است و به نظر مي رسد راه گريزي از آن وجود ندارد.
جيمي اتکينز، دموکرات 40 ساله آمريکايي نيز تصريح کرده است که درباره رويکرد کلي اوباما نسبت به امور خارجي شک و ترديد وجود دارد، امّا؛ در افغانستان، شکست رئيس جمهور قطعي و بديهي است.
نظرسنجي مورد بحث قبل از اعلام خبر اعزام 50 نيروي عمليات ويژه آمريکا به شمال سوريه توسط اوباما انجام شده و به نظر مي رسد اين موضوع نيز توانايي تأثيرگذاري بر نتايج نظرسنجي را داشته است.
نظرسنجي آسوشيتدپرس از ميان يک هزار و 270 نفر در تاريخ 15 الي 19 اکتبر (23 تا 27 مهر) انجام شد و حاشيه خطاي آن 3.3 درصد اعلام شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن