تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815338007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسیس هنرستان‌ها و پژوهش‌سراهای دریایی با همکاری آموزش‌ و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تاسیس هنرستان‌ها و پژوهش‌سراهای دریایی با همکاری آموزش‌ و پرورش
دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان دریایی و دریانوردی معاونت علمی از تأسیس هنرستان‌ها و پژوهش‌سراهای دریایی در کنار استان‌های ساحلی با همکاری مستمر آموزش و پرورش خبر داد.


محمد سعید سیف دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان دریایی و دریانوردی در گفتگو با خبرنگار حوزه فناوری های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در حال تأسیس کردن هنرستان‌های دریایی، پژوهش‌سراهای دریایی در استان‌های ساحلی هستیم تا کمک کنیم این دانش‌آموزان بتوانند در حوزه دریا فعالیت‌های علمی انجام بدهند و همچنین پروژه‌هایی را نیز ارائه بدهند.


وی در ادامه تأکید کرد: از این رو فعالیت‌های مشترک میان ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان دریایی و دریانوردی و آموزش و پرورش گسترش می‌یابد.


سیف با اشاره به توسعه صنعت دریایی کشور تصریح کرد: توسعه صنعت دریایی کشور که یک صنعت پویا به شمار می‌رود و نیازمند مدیریت زنجیره‌ای با برنامه‌های مشخص میان نهادهای مسئول نظیر آموزش و پرورش هستیم تا تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها در زمینه این صنعت سهمی داشته باشند.


وی در خصوص برگزاری باشکوه‌تر جشنواره دانش‌آموزی در سال آینده خاطرنشان کرد: این جشنواره با کمک و آموزی و پرورش به صورت بسیار باشکوه در سطح کشور برگزار می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای توسعه روش‌های همکاری در مواردی مانند تجهیز کتابخانه‌ها و آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی، بحث تدوین کتب درسی صورت گرفته است.


دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان دریایی و دریانوردی معاونت علمی عنوان کرد: نیازمند فرصتی برای آشنایی مردم با دریا از طریق گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی بودیم که این فرصت در اختیار ما قرار گرفت.


وی با اشاره به برگزاری سمینارها عنوان کرد: بیشترین برنامه ما امسال در واقع برگزاری المپیاد و اعطای جوایز به برگزیدگان است و به مرور برنامه‌های مفصل و سمینار خواهیم داشت.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

راه‌اندازی و ترویج پژوهش‌سراهای کشت سلول درمانی در مدارس
بانک‌ها تا چندی پیش حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان نمی‌کردند/ درخواست رسمی معاونت علمی برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان
کار کردن در اداره با میزی به سبک صندلی دندانپزشکی + تصاویر
زنان فضانوردان بهتری نسبت به آقایان هستند
منابع انسانی، ارزشمندترین سرمایه کشورهای خواهان پیشرفت است





۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن