تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نشست هم اندیشی معاونان پرورشی استان چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری نشست هم اندیشی معاونان پرورشی استان چهارمحال و بختیاری نشست هم اندیشی معاونان پرورشی شهرستانها و مناطق استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ آبان ساعت 15:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،مدیر كل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در این نشست  به تعریف تربیت و تفاوت پرورش با فعالیت های پرورشی پرداخت و وظیفه همه دستگاه های فرهنگی استان را به همكاری در خصوص تربیت دانش آموزان دانست.
بهروز امیدی با بیان اینکه  آموزش و پرورش یك جز از پازل تربیتی محسوب می شود  و در حد وظایف و اعتبارات موجود انجام وظیفه می کند افزود: تمامی دستگاه های تاثیرگذار از سازمان های فرهنگی ، رسانه ای ، جامعه و خانواده می بایست به کمک آموزش و پرورش بشتابند تا تربیت اسلامی در تراز نظام جمهوری اسلامی برای دانش آموزان اتفاق بیفتد.
وی افزود: مربیان پرورشی می بایست علاوه بر انجام تبلیغات محیطی و کارهای ظاهری پرورشی به کیفیت بخشی بپردازد و راهکارهای درونی تر شدن تربیت در رفتار دانش آموزان  را مد نظر قرار دهند.
امیدی با بیان اینکه پرسشگر و اهل تجزیه و تحلیل بار آوردن دانش آموزان از وظایف مربیان پرورشی و مدارس است افزود:مربیان می بایست دانش آموزان را با مسائل روز آشنا و مهارتهای زندگی و تعامل اجتماعی را به آنها آموزش دهند واز تعصب و خود محوری در کلیه فعالیت ها خودداری کنند و مدافع حقیقت باشند.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از آسیب های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در بین دانش آموزان می باست اطلاعات معلمان و مربیان به روز شود و برگزاری دوره های آموزشی برای آنان یکی از این راهکارها می باشد.
وی به مدیریت برنحوه استفاده دانش آموزان از این فضاها اشاره کرد و گفت: فرصت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید در راستای تبیین اهداف و آرمان های اسلامی استفاده شود و خوراک فکری و فرهنگی مناسب در آن فضا پیش بینی شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: بزرگترین وظیفه معلمان کمک به ارتقا کارآمدی آموزش و پرورش در تمام سطوح می باشد.

در ادامه این جلسه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز به تقویم اجرایی ماهانه ، فصلی و سالانه فعالیت های معاونت پرورشی اشاره کرد و گفت: حرکت و فعالیت های تربیتی که صورت میگیرند می بایست بر اساس شاخص های اعلام شده باشد.
جهانبخش علیزاده افزود: بازدید روسای ادارات و معاونان پرورشی از مدارس یک امر لازم و ضروری می باشد که به صورت مستمر می بایست صورت گیرد .
علیزاده به استفاده از تمام ظرفیت سایر ادارات در جهت تربیت دینی دانش آموزان اشاره کرد و افزود: برگزاری نماز جماعت دانش آموزان و آموزش معارف نماز می بایست در اولویت قرار گیرد.
وی تصریح کرد: معاونان پرورشی می باست در اخلاق اسلامی الگوی دانش آموزان باشند و در جهت تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان تمام توان خود را به کار بگیرند.
علیزاده همچنین به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و افزود:همکارانی به این مناطق آشنایی دارند همراه دانش آموزان اعزام شوند چرا که این یک سفر معنوی بسیار باارزش است که همواره در ذهن دانش آموزان باقی خواهد ماند.
وی از معاونان پرورشی خواست که مستندات فعالیت های انجام شده را به صورت جداگانه آماده و نگهداری کنند ونیز در زمان ارسال گزارش ها محدوده زمانی را مدنظر داشته باشند که عدم ارسال به موقع گزارشات در ارزشیابی شهرستانها و مناطق تاثیر گذار خواهد بود.
در ادامه حاضران در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص موضوع جلسه پرداختند و مشکلات و مسائل را مورد نقد و بررسی قراردادند.
جلسه هم اندیشی معاونان پرورشی که با حضور روسای ادارات قرآن، عترت و نماز ، مشاوره ، فرهنگی و هنری ،امورتربیتی و سازمان دانش آموزی  و نیز معاونان پرورشی شهرستانها و مناطق 17 گانه استان برگزار شد
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن