تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس تبليغات اسلامي نوشهر: انديشه‌هاي امام راحل براي جوانان تببين شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس تبليغات اسلامي نوشهر: انديشه‌هاي امام راحل براي جوانان تببين شود
داخلي. اجتماعي. مراسم. ارتحال امام.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان نوشهر گفت : همه مسوولان فرهنگي و رسانه‌ها بايد به صورت عملي و علمي افكار و انديشه‌هاي امام راحل را به طرق مختلف براي نسل جوان و نوجوان جامعه، تبيين و ارايه كنند.

حجت‌الاسلام " مرتضي عسگري " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود : بنيانگذار جمهوري اسلامي يك شخصيت توانا بود و نگاه توحيدي داشت و توانست همه انديشه‌هاي معصومين و انبياء را در جامعه ، اعمال كند.

وي اظهار داشت : بنابراين همه بايد تداوم بخش و احياء گر انديشه‌ها و افكار معمار كبير انقلاب اسلامي باشيم.

وي خاطرنشان كرد : افكار و انديشه‌هاي امام راحل بايد تدوين و تفهيم شود تا مورد توجه نسل جوان قرار گيرد و آنان به اين انديشه‌ها، جامع عمل بپوشند.

رييس تبليغات اسلامي نوشهر ادامه داد : مهمتر اينكه كساني كه در عرصه جامعه حضورشان تاثيرگذار است بايد خط و مشي امام را عملا در زندگي پياده كنند.

حجت‌الاسلام عسگري يادآور شد : امروز بايد صلابت ، استقامت ، تكيه بر توكل بر خدا، نفوذناپذيري و دشمن نترسي امام خميني(ره) را به طرق متعدد به‌دنيا معرفي كنيم.

به گفته او بر همه مسوولان تكليف است گام به گام در مسيري كه امام راحل طرح و تعيين كرده و شهدا با خونشان آن را پياده كردند، عبور كنند.

وي تصريح كرد : انقلاب اسلامي كه ريشه در خون دارد، مثل درياي پرتلاطم است اگر كسي اهلش نيست نبايد وارد بشود، زيرا غرق مي‌شود.

رييس اداره تبليغات اسلامي نوشهر گفت : جوهره انقلاب اسلامي ضد استكباري بوده‌است و بايد با برنامه‌ريزيها و سازگارهاي مناسب سعي شود انقلاب در مسير اصلي‌اش منحرف نشود و اين نظام داوم و قوام پيدا بكند.

وي بر لزوم برگزاري هرچه با شكوه آيين سالگرد ارتحال امام راحل تاكيد كرد.ك/‪۳‬
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن