تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805305262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاران ایرانی توانمندی بالایی در رشته کوراش دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس فدراسیون جهانی کوراش:
ورزشکاران ایرانی توانمندی بالایی در رشته کوراش دارند

کراپ‌شده - حیدر فرمان


شناسهٔ خبر: 2958366 - چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
استانها > لرستان

خرم آباد - رئیس فدراسیون جهانی کوراش گفت: ورزشکاران ایرانی توانمندی بالایی در رشته کوراش دارند. به گزارش خبرنگار مهر، حیدر فرمان عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان به نتایج انتخابات کنگره جهانی کوراش اشاره کرد و اظهار داشت: در جریان برگزاری این انتخابات حدود ۵۰ نفر از اعضاء انجمن کوراش جهانی حضور داشتند. وی بیان داشت: امروز در حاشیه برگزاری انتخابات کنگره جهانی رشته کوراش گزارشاتی دریافت کردیم که نشان دهنده پیشرفت و بهبود رشته کوراش در سراسر جهان بود و این امر موجب خرسندی است. انتخاب ازبکستان به عنوان بهترین فدراسیون کوراش رئیس فدراسیون جهانی کوراش با بیان اینکه امروز در خصوص قوانین جدید وضع شده توسط فدراسیون کوراش نیز صحبت شد افزود: یکی از این قوانین جدید این بود که از این به بعد انتخابات تعیین رئیس فدراسیون جهانی رشته کوراش به جای پنج سال هر چهار سال یکبار برگزار خواهد شد.

فرمان ضمن اشاره به انتخاب مجدد خود به عنوان رئیس فدراسیون جهانی کوراش اضافه کرد: در انتخابات کنگره جهانی کوراش مدیران عامل فدراسیون کوراش و معاونین رئیس فدراسیون مشخص شدند. وی به معرفی فدراسیون ازبکستان به عنوان بهترین فدراسیون کوراش اشاره کرد و گفت: آرش میراسماعیلی نیز در این انتخابات به عنوان مشاور رئیس فدراسیون کوراش انتخاب شد. تفکیک دو فدراسیون جودو و کوراش از یکدیگر رئیس فدراسیون جهانی کوراش با بیان اینکه امروز رشته کوراش در حال تبدیل شدن به یک ورزش مهم در دنیاست عنوان کرد: امروز شاهد برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی رشته کوراش هستیم و با توجه به جهانی شدن این رشته ورزشی به دنبال تغییر قوانین آن هستیم. فرمان تصریح کرد: دیگر اجازه نخواهیم داد فدراسیون های کوراش برخی کشورها زیر مجموعه فدراسیون جودو باشند و به دنبال ایجاد فدراسیون های مستقل در همه کشور ها برای این رشته ورزشی هستیم که اگر این فدراسیون های مستقل در برخی کشورها شکل نگیرد آن کشور دیگر نمی تواند در مسابقات مختلف شرکت کنند. توانمندی کوراش کاران ایرانی در جهان وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر برنامه ریزی فدراسیون جهانی کوراش برای ورود این رشته به بازی های المپیک جهانی گفت: آرزوی هر فدراسیون این است که بتواند در مسابقات المپیک شرکت کند و ما هم برای رسیدن به این مهم باید قدم های محکمی برداریم هر چند فعلا برای رسیدن به این امر خیلی زود است.

رئیس فدراسیون جهانی کوراش در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص ارزیابی این مسئول از وضعیت ورزش کوراش در ایران و میزان توانمندی ورزشکاران کوراش کار ایرانی چنین گفت: تلاش های فدراسیون کوراش ایران قابل توجه و واضح بوده و نتایج به دست آمده از آخرین مسابقات ساحلی آسیایی برگزار شده در تایلند نشان دهنده توانمندی ورزشکاران ایران در این رشته ورزشی است. فرمان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر، جاذبه های گردشگری لرستان و پتانسیل های موجود در این استان را منحصر بفرد دانست و بیان داشت: علت حضور ما در لرستان نه تنها برگزاری یک رویداد ورزشی است بلکه شناخت پتانسل های این استان است. رئیس فدراسیون جهانی کوراش: آبشار بیشه جاذبه گردشگری منحصر به فردی است رئیس فدراسیون جهانی کوراش افزود: در جریان برگزاری مسابقات جهانی کوراش ۲۰۱۵ لرستان می تواند خود را به دنیا معرفی کند که از این طریق نه تنها ورزشکاران بلکه تمام دنیا می تواند برای دیدن این استان تشویق شود. فرمان از آبشار بیشه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری منحصر بفرد یاد کرد و اضافه کرد: این جاذبه گردشگری باید به تمام دنیا نشان داده شود. وی تعداد کشورهای فعال در رشته کوراش را ۴۲ کشور برشمرد و افزود: از این تعداد ۲۸ کشور به صورت فعال در مسابقات جهانی کوراش ۲۰۱۵ حضور دارند. فرمان یادآور شد: مسابقات جهانی کوراش ۲۰۱۵ بزرگترین مسابقات این رشته بوده که تا کنون برگزار شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن