تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819603896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال برگزاري نشست سه‌جانبه وزيران خارجه ايران، آذربايجان و ترکيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۹:۱۱ب.ظ)
احتمال برگزاري نشست سه‌جانبه وزيران خارجه ايران، آذربايجان و ترکيه موج - نماينده وزارت امور خارجه در شمالغرب کشور از احتمال برگزاري نشست سه‌جانبه وزيران امور خارجه جمهوري اسلامي ايران، جمهوري آذربايجان و ترکيه در آينده نزديک به ميزباني ايران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، منطقه آذربايجان‌شرقي، اسماعيل بابايي در نشست بررسي دستاوردهاي سفر هيات سياسي- اقتصادي استان به کشور آذربايجان با بيان اين که اين سفر، بي‌نظيرترين سفر و يکي از به ياد ماندني‌ترين سفرها بود گفت: اين سفر به دعوت وزير امور خارجه کشور آذربايجان از استاندار انجام شد.
وي با اشاره به جايگاه استراتژيک اين کشور و همسايگي آن با چهار کشور ديگر افزود: برخوردي که در اين سفر از طرف مقامات عالي‌رتبه جمهوري آذربايجان با هيات استان انجام شد حاکي از اهميت و ارزش آذربايجان شرقي براي آنان است.
بابايي ادامه داد: بايد به زندگي و خدمت در اين استان افتخار کنيم. استاني را پيش مي‌بريم که رييس جمهور يک کشور(آذربايجان) با تشريفات خاص بين‌المللي از استاندار ما استقبال کرده که اين امر به نظر وزارت امور خارجه از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.
نماينده وزارت امور خارجه در شمالغرب کشور ابراز کرد: مديريت آذربايجان شرقي، ديپلماسي منطقه‌يي را قبل از آن که مذاکرات هسته‌يي به نتيجه برسد آغاز کرده است به‌طوري که در تمامي ملاقات‌هاي مديران استاني با هيات‌هاي بلندپايه اقتصادي و تجاري بر ضرورت افزايش تعاملات بين‌المللي از طرف اين استان تاکيد شده است.
بابايي در اين نشست به بخشي از دستاوردهاي مهم سفر به آذربايجان در بخش‌هاي مختلف دانشگاهي، پزشکي، اقتصادي و .. اشاره کرد و گفت: برقراري مجدد پروازهاي باکو - تبريز از مهم‌ترين موارد مطرح شده در اين سفر بود که توسط مقامات عالي‌رتبه جمهوري آذربايجان و مديريت آذربايجان شرقي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وي همچنين از احتمال برگزاري نشست سه جانبه وزيران امور خارجه جمهوري اسلامي ايران، جمهوري آذربايجان و ترکيه در آينده نزديک خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن