تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813038557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش وپرروش فضای مدارس راجهت مطالعه دانش آموزان مناسب سازی کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار البرز در جلسه کتابخانه های استان: آموزش وپرروش فضای مدارس راجهت مطالعه دانش آموزان مناسب سازی کند آموزش و پرورش بایددرزمینه توسعه کتابخانه ها وفضاهای فرهنگی فعال باشد و کتابخانه ها در مدارس نیز با تجهیز به امکانات روز فضا را جهت مطالعه دانش آموزان مناسب سازی کند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ آبان ساعت 11:05

به گزارش خبرنگارپانادراستان البرز،سیدحمیدطهائی بابیان این مطلب درجلسه شورای کتابخانه های استان،بابیان این مطلب گفت:کتاب هایی که درهیچ کجا پیدا نمی شود را می توان در دنیای مجازی براحتی با یک کلیک یافت.

وی افزود: هرچند کتابخانه ها هنوزماهیت اصلی خود را حفظ کرده اند وهرکتابخانه هزاران عضو کتاب خوان دارد، اما نمی توان از گذر تحولات در عصر ارتباطات نیز جا ماند.

طهائی با تأکید بر لزوم گسترش کتابخانه ها گفت: ساختمان ها و فضای عمومی همچون شهرداری ها زمینه گسترش کتابخانه ها را دارد گفت: میتوان این مکان ها را نیز تجهیز و کتابخانه دار کرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه کتابخانه ها کاربردهای فراوانی در فصل امتحانات دانش آموزان دارد، افزود: کتابخانه ها محیط های سالم و مناسبی برای دانش آموزان و دانشجویان است و از این حیث باید توجه ویژه ای به کتابخانه ها داشت.

وی افزود: فعال شدن کتابخانه ها در شهرداری ها، فرهنگسراها و محلات رویکردی است که در مسیر توسعه فضای فرهنگی می توان اجرایی ساخت.

طهائی گفت: آموزش و پرورش نیز در این زمینه باید فعال باشد و کتابخانه ها در مدارس نیز با تجهیز به امکانات روز فضا را جهت مطالعه دانش آموزان مناسب سازی کند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن