تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801636025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات وزیر احمدی نژاد درخصوص برجام


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اظهارات وزیر احمدی نژاد درخصوص برجام
سید محمد حسینی در حاشیه مراسم امروز راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیام استکبارستیزی این روز و در پاسخ به این سوال که این پیام چقدر مورد توجه مسئولان کشور قرار دارد، اظهار داشت: امیدواریم مسئولان کشور این پیام را به خوبی دریافت کرده باشند و مصداق سهل‌اندیشان نباشند.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: برخی ها واقعا ساده‌انگار و زودباور هستند و با خوشبینی نسبت به دشمن برخورد می کنند؛ در حالی که آنچه ما از آمریکا سراغ داریم، جز روحیه استکباری و زیاده‌خواهی نبوده است و همواره در صدد کینه‌توزی و دشمنی با ملت ایران بوده‌اند و این واقعیت را از زمان کودتای ۲۸ مرداد تاکنون می توان مشاهده کرد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دشمنی و کینه‌توزی آمریکا نسبت به ما نه تنها از گذشته تاکنون وجود داشته، بلکه از همین الان برای آینده نیز در حال برنامه‌ریزی هستند؛ به گونه‌ای که نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا با صراحت می گویند که اگر ما بر سر کار بیاییم، مقابله با ایران را در اولویت داریم.

حسینی تاکید کرد: وقتی آنها با این صراحت تاکید می کنند و دنبال آن هستند که با نفوذ در ایران، استحاله‌ای را رقم بزنند، باورها، نگرش‌های مردم و سبک زندگی آنها را تغییر دهند، چگونه می‌توان آرام و آسوده بود و با خوشبینی نسبت به غرب و آمریکا نگاه و زمینه حضورشان را در کشور فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که تاکنون پیروی از دیدگاه‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب توانسته نجات‌بخش کشور باشد، بعد از این نیز جز از این طریق نتیجه ای نخواهیم گرفت؛ چراکه کشورهای بسیاری بوده‌اند که دربست در اختیار سیاست‌های آمریکا قرار گرفته‌اند، اما حتی وضعیت مادی آنها نیز بهبود نیافته است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که آمریکایی‌ها چقدر در دوران پس از اجرای برجام به قول و پیمان خود پایبند خواهند بود، گفت: آنها در گذشته به هیچ‌کدام از تعهدات خود عمل نکرده‌اند و حتی بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اموال ملت ایران را بلوکه کردند و شاه را که اینقدر جنایت در حق ملت مرتکب شده بود، پناه دادند و تسخیر لانه جاسوسی نیز به خاطر دخالت‌ها و توطئه‌هایی بود که علیه ما آغاز کرده بودند.

حسینی با یادآوری عدم پایبندی آمریکا به قرارداد خود با ایران در الجزایر در جریان تسخیر لانه جاسوسی، خاطرنشان کرد: در سال ۸۲ نیز که ما تعلیق داوطلبانه هسته‌ای را پذیرفتیم، باز هم غربی‌ها به رهبری آمریکا به تعهدات خود عمل نکردند و همین باعث شد که رهبر معظم انقلاب دستور از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای را دادند.

وی تصریح کرد: الان نیز شواهد و قرائنی وجود دارد که آنها پایبند به تعهداتشان نباشند، اما اگر دولت فرامین ۹ گانه‌ای را که رهبر معظم انقلاب برای اجرای برجام صادر کردند، به خوبی اجرا کند، می‌تواند تضمینی برای برداشته شدن تحریم‌ها و عمل غرب به تعهداتش باشد.





منبع: مهر


۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن