تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805141021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مراسم روز 13 آبان در شهرستان قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری مراسم روز 13 آبان در شهرستان قدس مراسم روز دانش آموز با حضور گسترده ی دانش آموزان و مسوولین شهرستان قدس برگزار شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ آبان ساعت 17:07

خبرگزاری پانا+برگزاری +مراسم +روز 13 آبان +شهرستان قدس

 به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران، در این مراسم حجت الاسلام میر احمدی  امام جمعه شهرستان قدس،کاغذلو فرماندار شهرستان قدس ،الهیاری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قدس، حجت الاسلام اسفندیار نماینده ولی فقیه در سپاه شهر قدس، کرمی زند فرماندهی انتظامی شهر قدس و رئیس شورای شهر و دیگر اعضا شورای شهر و محمدرضا بهمنش مدیریت آموزش و پرورش، فرهنگیان و  دانش آموزان شهرستان قدس حضور داشتند. محمد رضا بهمنش رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: در این روز  دانش آموزان با شور انقلابی و با رهبری امام راحل خرکت سرنوشت ساز خود را انجام دادند. در واقع در این روز ۵۶ دانش آموز این مرزو بوم و فرزندان این ملت به خاک و خون کشیده شدند. این حرکت مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و غرب بود و ما در اینجا به پاس و نکوداشت این روز بزرگ جمع شده ایم تا هم چنان پیرو فرامین رهبری باشیم.
وی ادامه داد: روز دانش آموزیاد آور پایبندی هاست. بی تردید فداکاری های و از خود گذشتگی های این نوجوانان به پیروزی انقلاب شتاب بیشتری داد . امروز به این دلیل نام گذاری شد که بسیاری از دانش آموزان با تبعیت از مقتدای خود در میدان جهاد حاضر شدند و به سراسر دنیا درس استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار را آموزش دادند. این روز به واقع روز رسوایی  استکبار و امریکا است.
در ادامه فرماندار شهرستان قدس حسین کاغذلو گفت: یکی از اتفاقات این روز بزرگ سخنرانی امام راحل بود که مواردی را به همه گوشزد کرد. این سخنرانی باعث شد ایشان توسط رژیم ظالم پهلوی تبعید شود. در این روز دانش آموزان به دست رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند اما از هر قطره خون آنها صدها نفر دیگر روئیدند و طومار رژیم پهلوی را در هم پیچیدند.
وی افزود: این روز لکه ننگی است که بر دامن امریکا و در کنار دیگر ظلم هایش. چرا که این مستکبران هر روز در پی خدعه و نیرنگ هستند و هر بار بسیاری از فرزندان این مرزو بوم را به هر بهانه ای به خاک و خون کشیدند.
وی بیان کرد: دیگر موردی که در چنین روزی اتفاق افتاد  تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش جویان پیرو خط امام بود که در سال ۵۸ رخ داد. امام در این خصوص گفت: انقلاب دوم در کشور رخ داد. در انجا اسنادی بود که عمق فاجعه را نشان می داد که استکبار و امریکا و همراهان ظالم تر از خودش داشتند بر سر کشور می آوردند.
حسین گروسی نماینده مردم شهریار قدس  و ملارد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد: ۱۳آبان و روز مبارزه با استکبار نقطه عطفی که در دفتر جمهوری اسلامی ماندگار شد. این را به جهانیان فهماندند که اولین و در راس امور ما در کشور استکبار ستیزی و مبارزه با ظالمان زمان است. تا پاک شدن این مستکبران ار صفحه روزگار بر این خواسته خود استوار خواهیم بود.
وی عنوان کرد: ما با سلطه جویی امریکا در مبارزه هسستیم. در شعار مرگ بر امریکا با سیاست های سلطه جویی آمریکا مخالف هستیم و به مردم آنها کار نداریم. امروز این سیاست استکباری که همان سلطه جویی بر دیگر کشورها است مهمترین موردی است که برعلیه آن بر خواسته ایم و اینها را از بین خواهیم برد.
گروسی گفت: ما سال ها است که تحریم هستیم و این در زمانی بود که کشور تازه انقلاب کرده بودند. بلافاصله بعد از انقلاب اسلامی تحریم های ناجوانمردانه قرار دادند و بعد هشت سال جنگ را به کشور عزیزمان تحمیل کرد. این را بدانند که هیچ گاه مردم  در مقابل این زیاده خواهی های آنها قدمی عقب نخواهند نشست و مسئولان نیز این چنین هستند. تا زمانی که آنها بر ظلم خود باشند ما نیز در مقابل آنها بوده و به مبارزه با آنها تا آخرین نفس خواهیم پرداخت.
در ادامه بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان شاهد سرود ضد استکباری به صورت هماهنگ را اجراکردند. در پایان مراسم محمد قاسمی معاونت پرورشی بیانه مشترک را قرائت کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن