تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خريد بيش از 700 هزار تن چغندرقند از کشاورزان آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰ب.ظ)
خريد بيش از 700 هزار تن چغندرقند از کشاورزان آذربايجان غربي موج - مدير زراعت سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان غربي، از آغاز خريد چغندرقند از چغندرکاران استان خبر داد و گفت: تاکنون حدود 702 هزار تن محصول از کشاورزان توسط کارخانه‌هاي قند استان خريداري شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، جمشيد دارا گفت: تاکنون در شهرستان اروميه 172 هزار تن، پيرانشهر 154 هزار تن، خوي 128 هزار تن، نقده 140 هزار تن و مياندوآب 108 هزار تن چغندر قند خريداري شده تحويل پنج کارخانه قند استان شده است.
وي با بيان اين که خريدهاي امسال نسبت به پارسال مطلوب‌تر است و ميانگين درصد اظهار کرد: 150 هزار تن از محصول چغندر قند توليدي در استان نيز به خارج از استان صادر شده است.
دارا اضافه کرد: امسال با کاهش سه هزار هکتار از سطح زير کشت چغندر قند، ميزان محصول توليدي نيز 350 هزار تن کاهش يافته است.
مدير زراعت سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان غربي با بيان اين که تا کنون 2100 ميليارد ريال چغندر قند توسط کارخانجات قند استان خريداري شده است که تا کنون 260 ميليارد ريال آن پرداخت شده است، ادامه داد: قيمت خريد تضميني چغندر قند امسال دو هزار و 700 ريال به ازاي هر کيلو چغندر قند با احتساب هزينه حمل و نقل تعيين شده است.
وي بيان کرد: در کميته پيگيري چغندر قند مصوب شده تا مبلغ 50 درصد از محصول چغندر قند تحويلي به کارخانه‌ها 15 روز بعد از تحويل و مابقي پس از زمان تحويل به تدريج تحويل کشاورزان شود.
دارا خاطرنشان کرد: مشوق‌هاي مصوب براي کشاورزان نيز مطابق سال گذشته 20 کيلوگرم تفاله به قيمت 20 ريال و دو کيلوگرم قند به قيمت 500 ريال در ازاي هر تن چغندرقند تحويلي به کارخانه‌ها اعمال مي‌شود.
وي يادآور شد: پيش‌بيني ميزان توليد چغندر قند در استان آذربايجان غربي يک ميليون و 500 هزار تن از سطح زير کشت 28 هزار و 600 هکتار است و سطح زير کشت محصول چغندرقند در آذربايجان غربي امسال با سه هزار هکتار کاهش نسبت به سال گذشته به 28 هزار هکتار رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن