تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803492113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظيفه دولت کمک و حمايت از بخش خصوصي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۵۴ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: وظيفه دولت کمک و حمايت از بخش خصوصي است موج - کرمانشاه - مراسم روز ملي صادرات در استان کرمانشاه با حضور جمع کثيري از مسوولين و فعالان عرصه صادرات در اتاق بازرگاني برگزار شد و به صادر کنندگان برتر استان در سال جاري لوح و مدال افتخار اهدا شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ رازاني استاندار کرمانشاه در اين مراسم با تبريک روز ملي صادرات به فعالان اقتصادي استان، با تاکيد بر اهميت اين مقوله در روند توسعه و تحول استان اظهار داشت: تجارت بخصوص در زمينه تجارت مرزي اولويت اول اقتصادي استان است که مي تواند باعث رونق اين بخش مهم و تاثير گذار باشد و از اين رو تمرکز خاصي بر روي اين مسأله داريم.
وي افزود: راهکارهايي که در زمان حضورم در استان کردستان در زمينه تجارت هاي مرزي و حمايت از بخش خصوصي بکار گرفته شد باعث رونق اين بخش در استان کردستان شد و مسلما استان کرمانشاه با توجه به اشتراکات و تشابهات جغرافيايي و فرهنگي خاصي که با استان کردستان دارد قابليت بيشتري براي تحول و توسعه دارد چون مرزهاي مشترک بيشتري با کشور عراق دارد و اين يک فرصت استثنايي است.
استاندار در ادامه گفت: وظيفه دولت کمک و حمايت از بخش خصوصي است و بخش خصوصي هيچ وظيفه اي براي کمک به بخش هاي دولتي ندارد، بنابراين ما وظيفه داريم با ايجاد تسهيلات و امکانات مناسب و تزريق کمک هاي اعتباري، موانع موجود بر سر راه رونق و توسعه آنها را برداريم.
رازاني تصريح کرد: نگاه من به بخش خصوصي و توليدکنندگان نگاه ويژه اي است و اولويت کاري من، بخش خصوصي است و هميشه براي آنها وقت و زمان دارم.
وي با تاکيد بر اهميت ساماندهي بازارچه هاي مرزي استان تصريح کرد: ساماندهي اين بازارچه ها يک اولويت حياتي براي استان است و براي اين منظور از دکتر حاتمي و تيم اقتصادي استان خواسته ام که بر روي اين مسئله تمرکز کنند تا مشکلات موجود در اين خصوص مرتفع گردند.
در اين مراسم حاتمي، معاون استاندار، کيوان کاشفي، رئيس اتاق بازرگاني کرمانشاه، عبدالرضا مصري نماينده مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي و رضا رحيمي رئيس سازمان صنعت؛ معدن و تجارت استان کرمانشاه حضور داشتند.
در اين مراسم از احمد رضا اشتري مديرعامل پتروشيمي کرمانشاه، سيد مظفر عبدالله مديرعامل شرکت روژين تاک، اميرحسين صفري مديرعامل شرکت مانيزان، محمد سعيد خوش مديرعامل شرکت اميد آرمان کردستان، احمد الماسي مديرعامل شرکت قاصد کالاي الماسي، کمال صديقي مديرعامل شرکت سيمان غرب، شهريار گراوندي مديرعامل شرکت سيمان سامان، جهانبخش شکري مديرعامل شرکت جهان فولاد غرب، مالک کرمي فعال در حوزه صنايع دستي، شمس الله يادگاري مديرعامل بازرگاني يادگاري، خليل تنها مديرعامل تنها راه تجارت، فرزاد لرستاني فعال در حوزه صادرات ميوه و تره بار و علي حيدري مديرعامل بازرگاني حيدري به عنوان صادر کنندگان برتر استان تجليل شد.
همچنين شهريار گراوندي مديرعامل شرکت سيمان سامان، احمد الماسي مديرعامل شرکت قاصد کالاي الماسي، محمد سعيد خوش مديرعامل شرکت اميد آرمان کردستان و سيد مظفر عبدالله مديرعامل شرکت روژين تاک مدال افتخار صادرکننده برتر را دريافت کردند و از دستگاه هاي تسهيل کننده امر صادرات استان کرمانشاه نيز تجليل به عمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن