تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821045215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجميع بيمه‌ها راهي براي مديريت بهينه منابع صندوق است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۴۵ب.ظ)
تجميع بيمه‌ها راهي براي مديريت بهينه منابع صندوق است موج - بازرس ويژه وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با انتقاد از تهييج جامعه شريف کارگري توسط برخي از رسانه‌ها در مورد تجميع بيمه‌ها عنوان کرد: طرح تجميع بيمه‌ها يک نظر فني و کارشناسي در مديريت صحيح و بهينه منابع صندوق بيمه است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد علي شريعتي در مراسم تکريم خود و معارفه رئيس جديد مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي که عصر ديروز در ستاد مرکزي اين وزارتخانه برگزار شد با تاکيد بر اين که انتصابات صورت گرفته در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در دو سال گذشته تجلي واقعي اعتدال، برآيندي از تجارب مديران با سابقه بوده و دکترين جديدي در حوزه مديريت و انتصابات است، عنوان کرد: 12 سال به عنوان خدمت گزار در حوزه حراست سازمان تأمين اجتماعي در جهت صيانت از حق‌الناس تلاش کرده‌ام. با اين وجود از طرح تجميع بيمه‌ها استقبال مي‌کنم زيرا اين طرح يک نظر فني و کارشناسي در مديريت صحيح و بهينه منابع صندوق بيمه است. قطعاً مديريت واحد از سوي وزارت بهداشت به نفع خدمت گيرندگان و بيمه‌شدگان عزيز است.
رئيس سابق مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي ادامه داد: تجميع بيمه‌ها رويکردي جديد و راهبردي از وزارت بهداشت است. هيچ‌گاه متوليان حوزه سلامت قصد دست‌اندازي و حيف و ميل منابع صندوق که يک امانت بين نسلي است را ندارند.
شريعتي که در اين مراسم از سوي دکتر هاشمي به عنوان بازرس ويژه وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي منصوب شد با تاکيد بر اين که وزارت بهداشت با اجراي طرح تحول سلامت و کاهش پرداخت از جيب مردم در عمل ثابت کرد که دغدغه‌اي جز خدمتگزاري به مردم ندارد، گفت: وزارت بهداشت در اين ميان صرفاً به کرامت انساني و تکريم مراجعين در مراکز درماني مي‌انديشد.
وي با ابراز تأسف نسبت به اين که برخي از رسانه‌ها با غوغاسالاري و تهييج جامعه شريف کارگري ادعاي حيف و ميل و دست درازي به اموال بيمه‌شدگان را مطرح کرده‌اند، ادامه داد: اين افراد وزارت بهداشت را که متولي حوزه سلامت در افکار عمومي است، محکوم مي‌کنند اين در حالي است که اين وزارتخانه دغدغه‌اي جز خدمت خالصانه به مردم ندارد.
وي افزود: زيبنده نيست در برابر طرحي که پشتوانه علمي و فني داشته و خانه ملت بر آن صحه گذاشته است در فضاي رسانه به تقابل بيانجامد. يقيناً به عنوان يک خدمتگزار کوچک و مستخدم رسمي سازمان تأمين اجتماعي رجاء واثق دارم که تجميع بيمه‌ها، وزارت بهداشت را در تحقق اهداف خداپسندانه ياري نموده. است
شريعتي تاکيد کرد: طرح تحول سلامت نشان داد که مديران ارشد وزارت بهداشت که از مخلص‌ترين، عالم‌ترين و نخبه‌ترين کارگزاران نظام اسلامي هستند که در صيانت از اموال بيت‌المال و حق‌الناس از هيچ کوششي دريغ نکرده تا سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري در حوزه سلامت به منصه ظهور برسيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن