تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي برجام به معناي اتمام دشمني با امريکا نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۲۲ب.ظ)
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در گفت و گو با موج: اجراي برجام به معناي اتمام دشمني با امريکا نيست موج - رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در خصوص روز ملي مبارزه با استکبار با تاکيد بر دستاوردهاي خوب ديپلماسي کشور در مذاکرات هسته اي گفت: اجرايي شدن برجام به معناي پايان دشمني ما با آمريکا نيست.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد علي آل هاشم، نماينده مقام معظم رهبري و رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش، ضمن بازديد از خبرگزاري موج در خصوص روز 13 آبان به عنوان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني اظهار داشت: در روز 13 آبان ما سه رويداد تاريخي داريم که اولي آنها مربوط به تبعيد امام خميني(ره) به ترکيه در سال 1343 پس از اعتراض به لايحه کاپيتولاسيون و مساله مصونيت قضايي اتباع آمريکايي در کشور بود. که در نتيجه اين رويداد شب 13 آبان ايشان با يک هواپيماي نظامي به ترکيه تبعيد شدند.
رويداد دوم مربوط به سال 1357 است که در تجمع دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و اعلام حمايت از انقلاب و امام خميني (ره)، 56 نفر از آن ها با گلوله ارتش رژيم پهلوي کشته و صدها تن زخمي شدند. رويداد سوم هم مربوط به بحث تسخير لانه جاسوسي آمريکا توسط دانشجويان پيرو خط امام است.
وي در ادامه افزود: اين حادثه بسيار تاريخي است که امام رحمت الله عليه از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند. لذا آن رويداد در کشور ما نبايد فراموش شود. ضمن آنکه بعد از اين رويداد نيز آمريکايي ها مي خواستند با اعزام گروهي براي نجات گروگان ها به کشور حمله کنند که خدا آن طوفان و شن ها را در طبس طوري برنامه ريزي کرد که شکست خوردند. از اين رو امام خميني(ره) فرمودند:" هر چه فرياد داريد بر سر آمريکا بکشيد". بر اين اساس افرادي که خط امام(ره) را دنبال مي کنند نبايد از اين مسير خارج شوند. مگر مي شود بگوييم پيرو خط امام(ره) هستيم ولي به گفتار او عمل نکنيم؟ مگر مي شود بگوييم پيرو خط امام(ره) هستيم و امروز حرف جانشين خلف و صالح امام را گوش نکنيم؟
نماينده فرماندهي کل قوا در ارتش جمهوري اسلامي ايران تاکيد کرد: به همين دليل آمريکا هيچ وقت دوست ما نخواهد شد و ما هميشه اين کشور را دشمن خود مي دانيم. البته منظور ما سياست هاي خصمانه دولت آمريکاست و نه ملت اين کشور. ما با ملت آمريکا کاري نداريم، بلکه دولت آمريکا و سياست هاي خصمانه اين کشور را هميشه محکوم کرديم و خواهيم کرد. و اين موفقيت هايي که امروز در بحث هسته اي توسط مجاهدان عرصه ديپلماسي کشور به دست آمده که انصافا موفقيت هاي خوبي هم بوده، در سايه رهنمودهاي مقام معظم رهبري و ايستادگي مردم کسب شد.
وي همچنين اذعان داشت: لازم به ذکر است که اين بدان معنا نيست که اگر فردا توافق نهايي انجام شد و برجام به مرحله اجرايي رسيد، ديگر دشمني با آمريکا تمام شده است. زيرا آمريکا همچنان دشمن ماست و اين که ما شعار «مرگ بر آمريکا» را فراموش نمي کنيم به خاطر خيانت هايي است که اين کشور در حق ما کرده است. چرا که اين آمريکا بود که 8 سال جنگ را به ما تحميل کرد، هواييماي مسافربري ما را در هوا هدف قرار داد، امروز به عراق و افغانستان حمله کرده و همواره حامي و موسس گروه تکفيري داعش در سوريه بوده است و همچنين در منطقه با حمايت از عربستان، باعث شده است رياض مردم يمن را به خاک و خون بکشاند.
حجت السلام و المسلين آل هاشم در پايان تصريح کرد: به همين دليل ما بايد به فرمان امام خميني (ره) گوش فرا دهيم و گوش به توصيه امام در اطاعت از فرامين رهبري محقق مي شود. اگر امروز از فرمان هاي مقام معظم رهبري پيروي کنيم، معلوم مي شود که واقعا در خط امام ايستاده ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن