تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821175627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص کل با 115 واحد افزايش وارد بازه سبز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۳ب.ظ)
در اخرين روز هفته در بازار سرمايه شاخص کل با 115 واحد افزايش وارد بازه سبز شد موج - شاخص کل با 115 واحد افزايش به ارتفاع 62927 رسيد ،همچنين شاخص کل هم وزن نيز 27 واحد افزايش را ثبت کرده و به ارتفاع 9723 دست يافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج ،در پايان معاملات امروز شاخص کل با 115 واحد افزايش به ارتفاع 62927 رسيد ،همچنين شاخص کل هم وزن نيز 27 واحد افزايش را ثبت کرده و به ارتفاع 9723 دست يافت ضمن اينکه حجم کل معاملات امروز 530 ميليون سهم بود که نماد هاي اخابر ،شبندر ،جم و وغدير بيشترين تاثير مثبت را بر شاخص کل و نماد هاي حکشتي ،فارس و وپاسار بيشترين تاثير منفي را بر آن داشتند ،در ادامه بايد گفت که شاخص کل فرابورس نيز با 3 واحد افزايش به ارتفاع 704 صعود کرد که از نماد هاي مثبت تاثيرگذار بر شاخص کل فرابورس مي توان به پترول ،شتران و ذوب اشاره کرد و تنها نماد تاثير گذار منفي بر آن ميدکو بود.

داد و ستد 90 ميليون ورقه بهادار
در جريان داد و ستد روز چهارشنبه، 90 ميليون ورقه در 13 هزار و 255 نوبت در فرابورس معامله شد.
بازار فرابورس معاملات چهارشنبه را با خريد و فروش 90 ميليون ورقه بهادار به ارزش 679 ميليارد و 950 ميليون ريال خاتمه داد.
بيشترين حجم معاملات فرابورس معادل 10 ميليون و 640 هزار سهم مربوط به گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان بود و بيشترين ارزش معاملات با رقم 19 ميليارد و 670 ميليون ريال به ذوب آهن اصفهان اختصاص يافت.
امروز آيفکس همانند روز گذشته با 3.5 واحد رشد به 722.71 واحد رسيد و نماد شرکت‌هاي شرکت‌هاي ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان، بانک دي ، قند شيروان، پالايش نفت تهران، پالايش نفت لاوان و خدمات دريايي سينا پربيننده‌ترين نمادهاي امروز فرابورس بودند.

بيشترين افزايش قيمت از آن عمران شد
همچنين، شرکت‌هاي خوارزمي به همراه عمران و توسعه شاهد و باغميشه بيشترين افزايش قيمت و سهام شرکت‌هاي مرجان‌کار، بيمه نوين و بيمه سامان بيشترين کاهش قيمت را تجربه کردند.
علاوه بر اين، پذيره‌نويسي صندوق سرمايه‌گذاري هستي‌بخش آگاه هم امروز پس از 4 روز در بازار سوم پايان يافت.
همچنين صندوق زمين و ساختمان نسيم بيشترين حجم معاملات ETF را با خريد و فروش 5 ميليون و 880 هزار سهم رقم زد و داد و ستد 100 هزار ورقه مرابحه سه ماهه مگا موتور و شهرداري قم در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفتند.
در آخرين روز معاملاتي هفته، اوراق حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن در بازه 660 تا 682 هزار ريال خريد و فروش شد.

بازگشايي نماد معاملاتي شرکت مهندسي صنعتي روان فن آور
گفتني است، امروز شاهد بازگشايي نماد معاملاتي شرکت مهندسي صنعتي روان فن آور پس از برگزاري مجمع عمومي فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص افزايش سرمايه و ارائه اطلاعات پيش بيني با سرمايه جديد، با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 50 درصد، بوديم و در پايان معاملات امروز، نماد معاملاتي شرکت سبحان دارو جهت برگزاري مجمع عمومي فوق‌العاده صاحبان سهام و نماد معاملاتي شرکت صنعتي و معدني شمال شرق شاهرود جهت برگزاري مجمع عمومي عادي بطور فوق‌العاده صاحبان سهام در روز يکشنبه 17 آبان، متوقف شد.
همچنين با توجه به اينکه مدت اعتبار اوراق گواهي حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن صادره 15/08/1392 در نماد معاملاتي تسه9208، جهت نقل و انتقال (خريد و فروش و هبه) در تاريخ 15/08/1394 به اتمام مي رسد، نماد معاملاتي مذکور در پايان معاملات امروز متوقف شد.

حضور پررنگ اخابر در تابلوي معاملات
گروه مخابرات با نماد اخابر خود مورد توجه معامله گران قرار گرفت ،اين نماد با 7 ميليون حجم معاملات در قيمت 2374 رو به رو شد که ورود حقوقي به اين سهم بيش از 2 ميليون و خروجش از آن 5 ميليون سهم بود ،ضمن اين که همراه نيز در قيمت 29029 ريال وارد بازه قرمز بازار شد که ورود و خروج حقوقي به اين سهم چندان قابل توجه نبود.
گروه حمل و نقل اکثرا در بازه منفي بازار حضور يافتند و توريل با حجم بيش از 2 ميليوني خود پرحجم تارين نماد اين گروه در بازه قيمتي 1888 ريال معرفي شد که حقوقي هيچگونه تمايلي براي ورود و يا خروج به اين سهم نشان نداد ،همچنين حکشتي نيز در قيمت 5256 ريال افت قيمت بيش از 2 درصدي را تجربه کرد و بيشتر از يک ميليون حجم معاملات را در دست گرفت که اکثر معامله گران اين سهم حقيقي ها بودند.

افزايش 4 درصدي قيمت شپلي
درگروه محصولات شيميايي پرحجم ترين نماد اين گروه شپلي با حجم بيشتر از 20 ميليوني بود ، که در قيمت 2213 ريال بيش از 4 درصد افزايش قيمت را تجربه کرده و ورود حقوقي به اين سهم 100 هزار و خروجش از آن يک ميليون سهم بود، همچنين پترول در قيمت 1484 ريال حجم معاملات 10 و نيم ميليوني را در دست گرفت که ورود حقوقي به اين سهم يک ميليون و خروجش از آن قابل توجه نبود ،ضمن اين که تاپيکو در محدوده قيمتي 2101 ريال حجم معاملات 4 و نيم ميليوني را صاحب شد که ورود و خروج حقوقي به اين سهم 3 ميليون سهم بود ،شايان ذکر است که جم با تاثير گذاري مثبت 20 درصدي خود بر شاخص کل ،حجم 2 ميليوني معاملات را در اختيالر گرفت در حالي که ورود حقوقي به اين سهم 2 ميليون و خروجش از آن بيش از 1 ميليون سهم بود.

نفتي ها در بازه سبز
اکثر نماد هاي گروه فراورده هاي نفتي در بازه سبز بازار حضور يافتند و شبندر با حجم فراتر از 4 ميليوني خود در قيمت 3530 ريال در صدر جدول حجم معاملاتي قرار گرفت ،ضمن اين دکه ونفت نيز در قيمت 2120 ريال با حضور در بازه سبز بازار حجم معاملات 4 ميليوني را در دست گرفت که ورود حقوقي به اين سهم 2 و نيم ميليون و خروجش از آن صفر بود ،در ادامه بايد گفت که شتران در محدوده قيمتي 3950 ريال داراي حجم معاملات 2 ميليوني بود که ورود و خروج حقوقي به اين سهم ناچيز بود.

وسينا رهبر حجم معاملاتي
در گروه بانکي ها وسينا با حجم 29 ميليوني رهبر حجم معاملاتي شد و در بازه قيمتي 1470 ريال بيش از 4 درصد افزايش قيمت را تجربه کرد که ورود حقوقي به اين سهم 12 ميليون و خروجش از آن 22 ميليون سهم بود ،همچنين وبصادر با حجم 28 ميليوني خود در قيمت 895 ريال وارد بازه قرمز بازار شد که ورود حقوقي به اين سهم 23 ميليون و خروجش از آن 19 ميليون سهم بود ،ضمن اينکه وبملت نيز در قيمت 1980 ريال قرمزپوش شد و نه و نيم ميليون حجم معاملات را بر سر نهاد که حقوقي به اندازه 7 ميليون سهم خريد و 2 ميليون از سهامش را به فروش رساند.
در گروه هلدينگي ها وغدير با حجم 2 و نيم ميليوني خود در قيمت 2080 ريال مورد توجه معامله گران قرار گرفت که حقوقي ها براي ورود به اين سهم تمايلي نشان نداده و 2 ميليون از سهامشان را به فروش رساندند ،ضمن اين که وبانک نيز در قيمت 36884 ريال بيش از يک درصد افت قيمتي را تجربه کرده و تمايل حقيقي ها و حقوقي ها براي ورود و خروج به اين سهم مشابه بود.

خودرويي ها سبز پوش شدند
گروه خودرو اغلب در بازه سبز بازار حضور يافتند و خودرو با حجم 125 ميليوني در تابلو معاملات حضور يافت که ورود حقوقي به اين سهم 118 ميليون سهم و خروجش از آن 120 ميليون سهم بود ،همچنين خپارس نيز در قيمت 917 ريال حجم معاملات 11 ميليوني را در دست گرفت که حقوقي ها فروشنده و خريدار خوبي در اين سهم نبودند ،در ادمه بايد گفت که خساپا نيز در قيمت 1048 ريال وارد بازه قرمز بازار شد و 3 ميليون حجم معاملات را بر سر نهاد که حقوقي هيچ سهمي نخريد و 225 هزار از سهامش را به فروش رساند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن