تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار کالاهاي وارداتي از آمريکا غيرواقعي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۳۷ب.ظ)
سازمان توسعه تجارت: آمار کالاهاي وارداتي از آمريکا غيرواقعي است موج- سازمان توسعه تجارت در اطلاعيه اي به خبرسازي برخي رسانه ها درباره کالاهاي وارداتي از آمريکا اشاره و اعلام کرد: در 6 ماهه نخست امسال مجموع کالاي وارداتي از آمريکا 19 هزار تن بود که 95 درصد از آن را مواد اوليه شيميايي، دارو و تجهيزات پزشکي اختصاص داد.
به گزارش خبرگزاري موج، به تازگي فهرست 119 قلم کالاي وارداتي از آمريکا توسط يکي از رسانه ها منتشر شد که حاوي آمارهاي غيرواقعي است.
سازمان توسعه تجارت ايران در اطلاعيه خود آورده است: طبق آمار و اطلاعات منتشر شده از سوي گمرک ايران، ميزان واردات کشورمان از آمريکا در 6 ماه نخست امسال در مجموع به ميزان 19.7 هزار تن و به ارزش بيش از 37 ميليون دلار رسيد.
در اين مدت، 15 قلم عمده واردات از آمريکا مربوط به خميرچوب شيميايي، ساير داروهايي که توليد داخل ندارند، مکمل هاي دارويي، وسايل و ابزار مورد استفاده در علوم پزشکي و جراحي، اعضاي مصنوعي بدن انسان، دستگاه هاي برقي تشخيص بيماري، دستگاه هاي توموگرافي، دريچه قلب و ساير موارد است که اين اقلام 95 درصد از وزن و 73.5 درصد از کل ارزش دلاري مجموع واردات از اين کشور را به خود اختصاص داده است.
در اين اطلاعيه تصريح شده که آمار منتشر شده به غير از موارد ياد شده، خلاف واقع و غيرکارشناسي است.
سازمان توسعه تجارت در اطلاعيه خود افزوده است: اقلامي نظير فرآورده هاي زيبايي و آرايشي، مکمل هاي غذايي، خمير براي قالب گيري يا براي سرگرمي کودکان، جت اسکي و...به عنوان پنج درصد ساير موارد اشاره شده و 95 درصد از اقلام اصلي وارداتي مربوط به مواد اوليه شيميايي، انواع دارو، تجهيزات و وسايل پزشکي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن