تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818800045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«تجاری سازی علوم انسانی» برنامه امشب مجله علوم انسانی «زاویه»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: مجله علوم انسانی «زاویه»، این هفته موضوع «تجاری سازی علوم انسانی» را روی آنتن شبکه چهارم سیما می برد.
مالک شجاعی جشوقانی، مجری-کارشناس مجله علوم انسانی زاویه (شبکه چهارم سیما)، ضمن بیان این مطلب به خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس گفت: در این برنامه قرار است درباره موافقان و مخالفان علوم انسانی و دیدگاه های آنها صحبت شود.
وی در ادامه افزود: برخی معتقد هستند که علوم انسانی باید تجاری شود و به سمت اشتغال دانشجویان و کارآفرینی و کارآمدی حرکت کند و از سوی دیگر مخالفان این طرح نیز معتقدند اقتضائات علوم انسانی با علوم دیگری نظیر فنی و مهندسی متفاوت است و علوم انسانی نباید به دنبال ساخت و ساز و تجارت باشد، حتی افرادی نظیر دکتر ابراهیم فیاض نیز معتقد به این تجاری سازی نیستند و تجاری سازی را به مفهوم فروش علوم انسانی در نظر دارند.
شجاعی همچنین اظهار داشت: برنامه این هفته زاویه با حضور کارشناسان دکتر محمدامین قانعی راد، رئیس انجمن جامعه شناسی ایران و آقای وحید احمدی، معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری خواهد شد.
این برنامه چهارشنبه ساعت 22:45 روی آنتن خواهد رفت.
سری جدید برنامه زاویه (شبکه چهارم سیما) با موضوع امکان احیای تمدن نوین اسلامی از شبکه چهارم سیما آغاز ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری فارس ]

چهارشنبه ، ۱۳آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن