تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819488229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنین مرگ بر آمریکا در دانشگاه شریف


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
دانشگاه شریف طنین "مرگ بر آمریکا" در دانشگاه شریف

در آستانه روز 13 آبان؛
طنین "مرگ بر آمریکا" در دانشگاه شریف
دانشجویان و اساتید این دانشگاه ضمن راهپیمایی با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "هیهات منا الذله"، انزجار خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا اعلام کردند.



به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، ظهر امروز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، مراسم گرامیداشت سالگرد یوم الله 13 آبان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
محور اصلی این مراسم باشکوه، راهپیمایی دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف از مسجد دانشگاه به سمت سالن تربیت بدنی (حرکت از جنوب تا شمال دانشگاه) بود که با استقبال گسترده ای همراه شد.
دانشجویان و اساتید در این راهپیمایی با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "هیهات منا الذله"، "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا" و "دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است"، انزجار خود از سیاست های استکباری آمریکا را بیان کردند.
در ادامه این مراسم، سردار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در جمع تجمع کنندگان حاضر شد و گفت: اگر به ماهیت انقلاب اسلامی و ماهیت امریکا توجه نشود اشتباه محاسباتی صورت می‌گیرد؛ چیزی که الان هم بعضا دچار آن هستیم؛ اگر ماهیت این دعوا، اقتصادی و سیاسی و نفوذ در غرب آسیا بود، تا الان تمام می‌شد با توجه به اینکه این موضوع، موارد مشابه نیز در دنیا دارد، ماهیت این دعوا، منازعه حق و باطل است و تا آخر نیز ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه به مواضع انقلابی امام خمینی (ره) درباره آمریکا که شیطان بزرگ است اشاره کرد.
در ادامه دکتر "دکلن هیس"، استاد اقتصاد دانشگاه دوبلین و فعال حقوق بشر ضمن حضور در مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: "امام خمینی سه شیطان نام بردند: شیطان بزرگ: آمریکا و شیطان متوسط: انگلیس و شیطان کوچک: اسرائیل. اسرائیل حتی به کودکان کوچک هم رحم نمی کند. اگر فلسطین آزاد بود سوریه هیچ وقت دچار جنگ نمی شد."
در بخش دیگری از این برنامه، از خانواده شهید سردار همدانی که به تازگی در سوریه به شهادت رسیده است از طرف بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف توسط سردار فدوی تقدیر به عمل آمد.
پایان بخش این مراسم نیز قرائت بیانیه بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه شریف درباره سالگرد یوم الله سیزده آبان بود./نسیم   135



۱۲/۰۸/۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن