تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه شورای هماهنگی تشکلهای دانش آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بیانیه شورای هماهنگی تشکلهای دانش آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان شورای هماهنگی تشکلهای دانش آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت یوم ا... 13 آبان بیانیه ای صادر کرد .
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ آبان ساعت 11:45

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا ،در این بیانیه آمده است ،السلام علیک یا اباعبداله وعلی الارواح التی حلت بفنائک
سیزده آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است، روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز ودانشجو جاودان شد.
یوم الله سیزده آبان که بازتابی از نهضت عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در رسیدن به مقام شامخ آزادگی است، نقطه ی عطفی در تاریخ ملت مسلمان ایران و برگ زرینی بر کتاب سراسر افتخار مردم مسلمان ایران است که تا همیشه ی تاریخ جاودان خواهد ماند.
روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، سالروز تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه و روز دانش آموز می باشد، لذا دانش آموزان سراسر استان همنوا با آحاد و  اقشار مختلف ایران اسلامی طنین مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.
مادانش آموزان  رمز بقا و موفقیت  نظام و انقلاب  رادر مقاومت و ایستادگی برابر رژیم سلطه ، پایبندی به آرمان های  اصیل اسلام و تبعیت از مقام معظم رهبری مد ظله العالی می دانیم.
ماآینده سازان انقلاب خودراچشمهای بینا وگوشهای شنوای نظام می دانیم وبا تاسی به قانون اساسی ، عمل به حقوق وتکالیف خود را در قالب مشارکتهای مسئولانه پی می گیریم.
ما دانش آموزان بروظیفه دینی وملی خود در دفاع از کیان وطن در مقابل جبهه استکبار جهانی و صهیونیزم وتروریسم و افراط گرایی تاکید نموده ،آمادگی خود را در دفاع از ارزشهای دینی وملی اعلان می داریم.
ما نوجوانان وجوانان با خردورزی و اعتدال ، تفکر وخلاقیت ،برعزم خود درعمل به شعار ما می توانیم تاکید می نماییم .
مادانش آموزان ضمن حمایت از راهبرد عزتمندانه دولت تدبیر و امید در موضوع هسته ای از مسئولین و دولتمردان توجه ویژه به فرامین مقام معظم رهبری  (مد ظله العالی) در اجرای برجام را خواستاریم.
مادانش آموزان همواره خود را مدیون خون شهدا، وایثارگران،جانبازان وآزادگان سرافراز دانسته خودرا موظف به امتداد راه سرخ حسینی می دانیم.
مادانش آموزان امروز به عنوان آینده سازان  فردای ایران اسلامی با الهام از موازین شرع مقدس و با تاسی ازفرمایشات امام راحل (ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه های دولت تدبیر و امید ،با خود باوری و مشارکت همه جانبه در جهت پیشرفت و تعالی کشور ،تمام جدیت خود را بکار می بندد تا کشور را به قله های رفیع سعادت و خود کفایی برسانند.
دبیر خانه شورای هماهنگی تشکلهای دانش آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن