تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820954657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودبرداري جديد در تپه هاي عباس آباد/ افزايش تخلفات در منطقه 6


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۵۸ق.ظ)
گودبرداري جديد در تپه هاي عباس آباد/ افزايش تخلفات در منطقه 6 موج - عضو هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران از گودبرداري هاي غيرقانوني در تپه هاي عباس آباد خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، ابوالفضل قناعتي در دويست و سومين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران تصريح کرد: با توجه به تاکيدات مکرر مقام معظم رهبري در رابطه با ساخته نشدن هيچ سازه غيرفرهنگي در تپه هاي عباس آباد، اکنون شاهد اين اتفاق در اين منطقه هستيم.
وي افزود: متاسفانه بانک مرکزي پيش از اين اقدام به ساخت و سازهاي غيرمجاز در تپه هاي عباس آباد کرده بود و بعد از آن نيز اکنون شاهد گودبرداري هاي جديد در اين منطقه هستيم.
عضو هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران با تاکيد بر اينکه بايد هر چه سريع تر نوع کاربري و پروانه صادر شده براي ساخت و ساز در تپه هاي عباس آباد اعلام شود، اظهار کرد: بايد افرادي که اقدام به گودبرداري در اين منطقه کرده اند هر چه سريع تر پروانه خود را ارائه کرده و مشخص شود کاربري اين سازه چه خواهد بود.
قناعتي در ادامه با ارائه تذکري به شهردار منطقه 6 در خصوص ساخت و سازهاي غيرمجاز در اين منطقه گفت: متاسفانه در منطقه 6 و در پهنه S123 مجوز ساخت ساختمان هشت طبقه داده شده و اين در حالي است که در اين پهنه نبايد بيش از 5 طبقه ساختمان سازي صورت گيرد.
عضو هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص تخلف صورت گرفته ملک مذکور خاطر نشان کرد: علاوه بر سه طبقه غيرمجاز مجوز داده شده از سوي شوراي معماري منطقه، شخص مالک نيز دو طبقه اضافي را در اين ساختمان ساخته که تخلف محسوب مي شود.
وي تاکيد کرد: شهردار منطقه بايد هر چه سريع تر جلوي تخلف هاي اين چنيني را بگيرد زيرا تعداد ساخت و سازهاي غيرمجاز در اين منطقه هر روز رو به افزايش است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن