تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از عذرخواهی علی ضیا تا واکنش تاجیکستان به ادعای بابک زنجانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از عذرخواهی علی ضیا تا واکنش تاجیکستان به ادعای بابک زنجانی


تاجیک ها رد کردند/ حکم محیط زیستی قاضی/ عذرخواهی مجری/ از روابط عمومی به ابتکار/ صفحه مجازی به نام دیگران جرم است/ محسن هاشمی و احمدی نژاد/ هتک حرمت به ارزشها و بیشترین و کمترین مرگ تهرانی ها، از جمله عناوین در حاشیه خبر ۲۰ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخشهای خبر 20 دوشنبه 11 آبان 94 است.
تاجیک ها رد کردند
یک مقام تاجیکستانی ادعای بابک زنجانی، درباره وجود یک کمپ الکترونیکی مخصوص ثبت صدا در این کشور را رد کرد. بابک زنجانی، میلیاردر نفتی، دیروز در دادگاه گفته بود: در تاجیکستان کمپی زیر زمینی دارم که برخی مکالمات را در آن ضبط می کردم و پلیس تاجیک هم از آن استفاده می کرد.

حکم محیط زیستی قاضی
پاکسازی ساحل، حکم جالب یک قاضی بوشهری است. دو نفر به اتهام برداشت غیرمجاز 20 کیلوگرم مرجان از آب‌های بوشهر به پرداخت 20 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بودند. قاضی پرونده حکم جایگزین برای این دو متهم تعیین کرده : این دو نفر باید به مدت سه ماه ، هر هفته با نظارت پلیس و محیط زیست، ساحل را پاکسازی کنند.

عذرخواهی مجری
علی ضیا ، مجری تلویزیون از پرویز مظلومی سرمربی استقلال عذرخواهی کرد و نوشت: تا حالا در هیچ موضوعی و به هیچ کس بی ادبی نکردم. عکس العملم نسبت به نتیجه بازی، از هیجان زیاد بود و البته که، کار اشتباهی هم بود. با آقای مظلومی حرف می زنم تمام تلاشم را می کنم تا از دلش بیرون بیارم. ضیا نوشت: از تمام طرفداران استقلال هم معذرت میخوام. روز جمعه، فیلمی از این مجری و تعدادی از بازیگران در شبکه های اجتماعی پخش شده بود که  پس از دربی، با الفاظی خاص، علیه پرویز مظلومی شعار می دادند.

از روابط عمومی به ابتکار
روابط عمومی صداوسیما، در پاسخ به اعتراض ابتکار به انعکاس اعتراض جمعی از کارکنان سازمان محیط زیست در رسانه ملی اعلام کرد: اطلاع رسانی، وظیفه ذاتی صداوسیماست، آیا هدف شما از اعتراض به صداوسیما، این است که صداو سیما اطلاع رسانی نکند؟ بیان مشکلات با هدف کمک به رفع آن، یکی از کارکردهای هر رسانه است و رسانه ملی هم نه تنها از آن مستثنی نیست، بلکه به واسطه همگانی بودن، آن را از اولویت های خود می‌داند. رئیس سازمان محیط زیست چند روز پیش، درپی انعکاس خبر اعتراض جمعی از کارکنان این سازمان از برخی بخش های خبری، به رسانه ملی اعتراض کرده بود .

صفحه مجازی به نام دیگران جرم است
ایجاد صفحه در شبکه‌های اجتماعی با سوء استفاده از نام شخصیت‌ها ممنوع است. پلیس فتا هشدار داد: افراد شیاد در پی سوء استفاده از عناوین شخصیت های شناخته شده جامعه، صفحاتی منتسب به این اشخاص ایجاد میکنند تا از محبوبیت آنها سوء استفاده کنند. پلیس فتا گفت: این گونه سوء استفاده‌ها را رصد کرده و با اینگونه فعالیت ها در فضای مجازی برخورد خواهد کرد.

محسن هاشمی و احمدی نژاد
محسن هاشمی در مصاحبه ای گفته است: احمدی‌نژاد معمولاً، مستقیماً پدرم را هدف انتقاد قرار نمی داد، او جملاتی را با کنایه می‌گفت اما روزنامه‌ها و سایت‌های وابسته به او تحلیل می‌کردند و به هاشمی می‌رساندند. محسن هاشمی رفسنجانی، همچنین درباره ی انتخابات ریاست جمهوری سال 84 هم گفت: احمدی نژاد به من گفت: برای چه حاج آقا آمدند؟ محسن هاشمی تاکید کرد: البته احمدی نژاد، با قصد دلسوزی و اینکه آقای هاشمی پا به سن گذاشته‌اند و در این کار اذیت می‌شوند، این را گفت.

هتک حرمت به ارزشها
شنیده شده یک سخنران در دانشگاه آزاد مشهد ، به ارزش های دینی توهین کرده است. توهینی که با واکنش های گسترده ی دانشگاهیان مواجه شده است.

بیشترین و کمترین مرگ تهرانی ها
سکته ی قلبی ، بیشترین و بیماری میکروسفالی که نوعی اختلالی ژنیتکی است هم کمترین عامل مرگ تهرانی ها در شش ماه گذشته بوده است. مدیرعامل سازمان بهشت زهرا، گفت: در این مدت 26 هزار و 544 نفر در تهران فوت کرده اند که دو هزار و 948 نفر آنها بر اثر ایست قلبی و یک نفر بر اثر میکروسفالی از دنیا رفته اند. کمترین گروه سنی فوت شدگان مربوط به ۵ تا ۹ سال و بیشترین فوت شدگان از ۶۵ سال به بالا بوده اند.

تکذیب
رسوایی اخلاقی بازیکن تیم پیکان تکذیب شد. مدیر عامل باشگاه پیکان گفت: متاسفانه موضوع بازیکن پیکان به گونه ای در سایت های منتشر شد که صحت ندارد. این بازیکن برای دیدار با دکتر قصد استفاده از آسانسوری ویژه کارمندان را داشته است و همین موضوع باعث درگیری با خدمه هتل می شود. برخی سایت ها نوشته بودند: بازیکن تیم پیکان به دلیل رفتار غیر اخلاقی در قبال یک خدمه زن هتل، از برزیل، محل برگزاری رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان اخراج شده است. موضوعی که حالا تکذیب شده است.

دانلود

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن